Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 8 van 250

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Wat wil je kwijt.

^ Wow :O

Ik heb weer een update gedaan van Accidentally Pregnant, het slot van hoofdstuk 2 staat nu online :D! Hoofdstuk 3 is overigens het laatste hoofdstuk van seizoen 1 ;)!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Wat wil je kwijt.

ik heb haat aan dinsdag :sneaky
dan moeten we verder met een huis ontwerpen (en maquette maken) in een groepje met twee anderen: M, die zit de hele tijd niets te doen en J, die chat steeds met god :glare en dan moet ik alles doen :o
en dan heb ik ook muziekles :cry
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt.

Refurb schreef:
Nina schreef:@ Simsfreak: De nieuwe top 40 van week 1 :)
Ik wil weten wanneer mijn laatste bezorgdag is, dan ben ik eindelijk van mijn krantenwijkje af. Pff, wat zal ik dan allemaal gaan doen op mijn woensdagmiddag :D Haha. Waarschijnlijk hier zitten.
Oh, heerlijk lijkt me dat!
Ben ook pas begonnen met bezorgen maar valt me toch vies tegen, vooral in de sneeuw.
En al helemaal geweldig als je pas thuis uit school ben om 5 uur met huiswerk.
Ik heb het zelf vanaf augustus gedaan en ben inderdaad blij dat ik kan stoppen. Gelukkig heb ik maar twee keer mijn regenpak aangemoeten en die sneeuw viel hier gelukkig wel een beetje mee. Ik heb liever sneeuw dan ijs iig.

En ik ben op woensdag altijd om 3 uur uit, dus dat is wel fijn. Dan ben ik meestal in 2 / 2,5 uur klaar (300 kranten).
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt.

^Jij ook

Ik wil kwijt dat ik mij nu al verveel op stage, maar eens even kijken wat de dag gaat brengen en waarom de sims 3 downloads het nog steeds niet doen op laptop. Terwijl ze het wel doen op PC. vaagheid.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt.

Ah lekker het eerste uur vrij :D Dat wil ik wel elke dag hebben. En zomer, want het is nog gewoon verschrikkelijk donker en dat haat ik >.<
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Wat wil je kwijt.

Blegh, ik heb sinds zondag al geen vakantiegevoel meer. Komt omdat iedereen weer naar school gaat. En het erge is dat onze school ookal afwijkt met de voorjaarsvakantie :cry .
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt.

AnsjJ2 schreef:Ik wil kwijt dat Nina is vergeten dat er zonsverduistering was vandaag (A)
Het begint nu eindelijk licht te worden.
Dat ben ik idd vergeten :$ Jammer had het graag willen zien. Maarja. Normaal is het ook wel zo donker hoor rond die tijd.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wat wil je kwijt.

ik had gym tijdens die zonverduistering :sweatdrop
toen gingen we atletiek doen en en was er iemand door haar voet gegaan en zowat tegen de muur aangelopen en iemand anders had een spier gescheurd bij haar enkel o;
lekker gevaarlijk dus ;D
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Gesloten