Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Verandering in de samenstelling van het Sims Nieuws team

Afbeelding

Onze trouwe forumleden zullen weten dat we de laatste tijd op zoek zijn geweest naar nieuwe teamleden en vandaag hebben we wat aankondigingen wat betreft de samenstelling van ons team.

2011 is voor Sims Nieuws, vooral achter de schermen, een erg onrustig jaar geweest. Maar nu we als team weer goed draaien en de vooruitzichten voor 2012 er erg goed uitzien is het tijd om wat nieuwe mensen aan te nemen die ons gaan helpen met de runnen van een van de grootste (internationale) De Sims fansites.

Maar allereerst moeten we meedelen dat Zemm oms team heeft verlaten, de combinatie van een privéleven, een examenjaar en Sims Nieuws teamlid zijn was niet meer te combineren. We hebben veel aan Zemm te danken en we zullen hem missen.
Hey, misschien zagen sommigen van jullie het al aankomen, maar zoals je kunt lezen, is het vandaag mijn laatste dag als teamlid bij Sims Nieuws. Na goed overlegd te hebben met de anderen, zijn we tot conclusie gekomen dat het zo beter is. Ik krijg meer ruimte om me te focussen op mijn examenjaar en daarvoor in de plaats komt er weer plaats voor nieuwe teamleden.

Vergeet trouwens vooral niet deze twee nieuwe kanjers in het SN-team te feliciteren! Heel erg bedankt allemaal voor jullie gezelligheid op het forum, want zonder was ik allang gillend weggerend.

Zemm
Verder zijn Hikari-desu en Simmielove vanaf dit moment Proeftijd Teamlid, de komende 2 maanden gaan we kijken of het een beetje klikt, of zij het als mod wel leuk vinden en welke talenten zij voor Sims Nieuws kunnen inzetten.

Hikari-desu en Simmielove lopen al jaren mee op het forum en iedereen kent ze natuurlijk wel. En vanaf nu zijn ze dus moderatos op ons forum.

We hopen dat we in deze nieuwe samenstelling Sims Nieuws nog informatiever, leuker en gezelliger kunnen maken.

Hikari-desu en Simmielove: welkom bij het Sims Nieuws team: we zijn ontzettend blij dat jullie mee willen gaan werken!

Hiki - Webmaster Sims Nieuws
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie