Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

207 berichten • Pagina 5 van 11

Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Advent 2011 kalender: vragen, opmerkingen enzo

Ik krijg weer zin om sims 2 te installeren na het zien van dit filmpje. Maar als ik dan denk dat je weer allemaal laadschermen krijgt als je ergens heen moet Hmmm nee toch maar niet.
Sims 3 is toch mooier. Helemaal omdat heel de buurt ouder wordt en je overal kan lopen. Maar ik mis toch nog steeds seizoenen en ik wil mijn eigen winkeltje beginnen
EA kom op..............!!!!!!!!

En ik wil de teamleden van Sims Nieuws bedanken voor de leuke advent kalender. Heel leuk bedacht allemaal :thumbsup :thumbsup
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Advent 2011 kalender: vragen en opmerkingen

Ik hoor altijd hele positieve dingen over de sims2 en na het zien van dit hele leuke kerstfilmpje kan ik me er wat bij voorstellen.Vraag mij af of er ook negatieve dingen zijn over de sims2 aangezien ik dit nooit gespeeld heb? Ik had het al eerder een keer gezegd maar die kalender is echt ontzettend leuk.
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Advent 2011 kalender: vragen en opmerkingen

Ik moet voor mijzelf spreken, maar eerlijk gezegd vind ik De Sims 2 nog altijd leuker dan De Sims 3. Vooral de uitbreidingen voor De Sims 2 heb ik altijd net iets beter gevonden dan die voor De Sims 3 (uitzondering is Wereldavonturen en misschien Pets). Natuurlijk zijn er ook de nodige nadelen aan De Sims 2, waaronder de laadtijden omdat er geen open wereld is. En het spel ziet er gewoon wat minder mooi uit... En er zijn ook nog wel talloze andere verschillen. Soms in het voordeel van S3, soms van S2. Maar als je nu met veel plezier De Sims 3 speelt, kan ik je niet aanraden om terug te gaan naar De Sims 2 :)

En sowieso moet ik ook eerlijk zeggen dat, voor mij, de beste machinima's nog altijd gemaakt zijn in De Sims 2!
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Advent 2011 kalender: vragen en opmerkingen

ik speel het sinds kort weer allebei :3
ookal heb je met sims 2 minder mogelijkheden bij het creëren van sims met make-up kom je toch ene heel eind :3
in sims 2 gaat het leren van vaardigheden tenminste ook sneller :'3
maja zo hebben ze beide hun voordelen en nadelen ;3

het filmpje was iig heelleuk! =D
en de adventkalender zelf is ook super leuk! :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie