Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

207 berichten • Pagina 2 van 11

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Advent 2011 kalender: vragen, opmerkingen enzo

franniewee schreef:Vandaag kan ik niet (meer?) het vakje van 3 december openmaken. Is dat een foutje of hoort dat zo?
Dat klopt:
Open iedere dag een 'hokje' op de SN advent kalender, en wie weet wat je daar allemaal achter aan zult treffen!
Maar zorg er wel voor dat je iedere dag even kijkt, want je hebt slechts één dag de tijd een hokje te openen. Daarna zal die weer op slot gaan!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Advent 2011 kalender: vragen, opmerkingen enzo

Dus diegene die gisteren heeft gewonnen krijgt na kerst pas zijn of haar prijs? Ik snap het niet echt meer namelijk :x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Advent 2011 kalender: vragen, opmerkingen enzo

Annemiek schreef:Ik heb het huisje gedownload en er kwam ook wel iets met het opstartscherm maar als in ingame ga dan zie ik hem nergens staan?
Is de installatie wel gelukt?? Zo niet, moet je even het pakketje opnieuw aanklikken. Normaal gesproken (Bij mij) als ik via de launcher iets installeer. Moet ik de launcher afsluiten, meestal start ik PC ook opnieuw op en dan zie ik mijn downloads wel staan.


Vergeet ook niet dat dit een huishouden is met een gezin!


Als hij het dan nog niet doet weet ik het ook niet :?
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Advent 2011 kalender: vragen, opmerkingen enzo

Ja, eerst iets in winrar en dan aanklikken en toen ging die instaleren en dan op ok. Toen ik hem toen opstarte stond ie er niet bij. Ik ga het zo nog wel een keertje proberen. :) Maar hij staat dus dan bij huishoudens?

Edit; Nope, nog steeds niet. Maarja, maakt niet uit. :) Volgende keer beter..
Edit 2; Ik weet al hoe het komt. :) Ik heb geen uitbreidingspakketten op dit moment geinstaleerd omdat m'n sims dat flipt. En daarvan zitten er wel spullen in. :)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Advent 2011 kalender: vragen, opmerkingen enzo

Ow, uuh. Aah, dat kan het natuurlijk ook nog zijn. :) Er zitten zeker spullen in van de kerstset? Die ga ik even downloaden dan. :)

Edit; ik heb de 2 sets met soort kerst en sinterklaar dingentjes gedownload. Maar hij doet het nog steeds niet. Maar nevermind, ik hoef hem niet perse hoor. :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Advent 2011 kalender: vragen, opmerkingen enzo

Big Mama schreef:Deze site hou ik al een tijdje in de gaten en ik bleef maar terugkomen maar ik moet zeggen dat ik de kalender enorm leuk vind en dat ik me dus uiteindelijk toch maar geregistreerd heb.
welkom hier op Sims Nieuws en veel plezier :swing

Dag 7 van onze advent kalender staat nu ook online :knuffel
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie