Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

31 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Wedstrijd: win De Sims Middeleeuwen en leuke goodies!

Afbeelding

Een dag later dan gepland, hebben we dan toch een nieuwe wedstrijd op Sims Nieuws. Je kan weer mooie prijzen winnen! Alle prijzen komen uit onze eigen goodies kast en EA Benelux heeft ook nog eens enkele De Sims Middeleeuwen kaartspelen beschikbaar gesteld als troostprijzen.

Heb je De Sims Middeleeuwen al dan kun je meedoen voor de De Sims Middeleeuwen goodies. Bij het inzenden van je De Sims Middeleeuwen wallpaper kun je namelijk aangeven welke prijs je NIET wil winnen. Zo hebben we ervoor gezorgd dat er voor iedereen wel wat te winnen is!

Maar voordat we je überhaupt een prijs gaan geven, moet je er natuurlijk wel wat voor doen. Je moet namelijk een De Sims Middeleeuwen wallpaper maken. Je mag daarbij alle hulpmiddelen gebruiken die je maar wilt, zolang je maar binnen de gestelde eisen blijft (zie wedstrijd pagina).

Hieronder de prijzen die je kan winnen met deze wallpaper wedstrijd:

* 1e prijs: De Sims Middeleeuwen spel (t.w.v 50 euro)
* 2e prijs: De Sims Middeleeuwen T-shirt (maat S) en een De Sims Middeleeuwen muismat
* 3e prijs: De Sims Middeleeuwen poster en een De Sims Middeleeuwen muismat
* Een aantal troostprijzen: De Sims Middeleeuwen kaartspel.

Voor meer informatie kan je naar de wedstrijd pagina gaan. Ook kan je de inzending daar versturen.

De deadline voor het inleveren van de wallpaper is gesteld op zondag 22 Mei om 12:00 uur. Dus ruim 3 weken de tijd. Veel succes allemaal!

Klik hier voor de wedstrijd pagina

Heb je nog vragen dan kun je ze in dit topic kwijt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Wedstrijd: win De Sims Middeleeuwen en leuke goodies!

suspicious:3 schreef:Ik ben al druk bezig, alleen als ik het plaatje op mijn laptop als bureaublad achtergrond heb, is ie uitgerekt, omdat mijn scherm anders is.. Maar ja, ik hoop dat hij mooi gaat worden :D
Nouja, het hoeft niet perse op jou bureaublad er mooi uit te zien. Als het origineel (dus gewoon het opgeslagen bestand) er maar niet uitgerekt uitziet :D

We hebben al een aantal erg mooie inzendingen binnen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wedstrijd: win De Sims Middeleeuwen en leuke goodies!

Ik had ff en vraagje, (aangezien AnsjJ2 zei dat ik het beter even hier kon vragen)

moet ik dit zinnetje : A closer look through the wall of the past..
onder/op mijn wallpaper van sims middeleeuwen zetten?
Het past namelijk bij mijn dingetje, maar het kan hem ook verpesten xD


vklopt, maar ik ben bang dat ik hem ga verpesten :|

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op vr 29 apr 2011, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wedstrijd: win De Sims Middeleeuwen en leuke goodies!

suspicious:3 schreef:Ik had ff en vraagje, (aangezien AnsjJ2 zei dat ik het beter even hier kon vragen)

moet ik dit zinnetje : A closer look through the wall of the past..
onder/op mijn wallpaper van sims middeleeuwen zetten?
Het past namelijk bij mijn dingetje, maar het kan hem ook verpesten xD
Over teksten die je zelf op de wallpaper wil zetten is geen wedstrijdregel, daar ben je dus vrij in.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wedstrijd: win De Sims Middeleeuwen en leuke goodies!

Er zijn tot nu toe 12 inzendingen binnen gekomen. Misschien dat dat niet veel lijkt maar het is een wat moeilijkere opdracht dan we anders doen met wedstrijden. We hebben dan ook leuke goodies dus daar mag best wel wat voor gedaan worden.

Mocht je nog twijfelen om mee te doen: gewoon doen dus. De kans is groot dat je wat wint met het aantal inzendingen tot nu toe.

;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wedstrijd: win De Sims Middeleeuwen en leuke goodies!

De deadline voor het inleveren van de wallpaper is gesteld op zondag 15 Mei om 12:00 uur. Dat is dus al over 1 week.

Tot nu toe hebben we 13 inzendingen gehad en dat is niet echt veel vergeleken met de ruim 600 inzendingen bij onze vorige wedstrijd. Maar de vorige wedstrijd was erg makkelijk en voor deze prijzen moeten jullie wat meer doen.

Dus als je nog niks hebt gemaakt dan zou ik maar snel beginnen :knuffel
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wedstrijd: win De Sims Middeleeuwen en leuke goodies!

Ik wil een aantal mensen nog even wijzen op deze wedstrijdregel:
Bij het maken van deze wallpaper mag je alle beschikbare screenshots, artworks en andere dingen gebruiken die te maken hebben met De Sims Middeleeuwen. Uiteindelijk moet je daar een mooie wallpaper van maken.
Dus het ons sturen van een groot Sims 3 logo voldoet niet aan die regel. Je hebt nog alle tijd om een andere wallpaper te maken die echt iets met De Sims Middeleeuwen te maken heeft.

:knuffel
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Wedstrijd: win De Sims Middeleeuwen en leuke goodies!

Vraagje mogen het ook screens zijn die je zelf tijdens het spelen hebt geschoten? Er staat sceenshots, artworks en andere dingen die met sims middeleeuwen te maen heeft. ik neem dan aan dat eigen gemaakte screens dan ook gelden. Ik heb in ieder geval meegedaan.

De eerste keer trouwens dat i ooit met een dergelijke wedstrijd heb meegedaan, met de gedachte, ik kan dat toch niet.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten