Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

73 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Kleine Site en Forum mededelingen

Hierbij een topic waar het team zo nu en dan kleine mededelingen zal plaatsen over de SN site en het forum. Als er bijvoorbeeld een klein ding veranderd is of als er iets is dat handig is voor jullie om te weten :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Kleine Site en Forum mededelingen

Er zijn een paar namen veranderd van forumleden:


A&Lbestiesforever > Liza
JustMyLife > Melanie
Maritttt > Marit.
lucsims > Luc
afbuiter > Anna
simsteven > Steven

Deze forumleden waren niet langer tevreden met hun forumnaam, dus na een aanvraag hebben we hun naam aangepast.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Kleine Site en Forum mededelingen

Graag de regel "ALEX MOET UNBAN." uit jullie onderschrift halen. Dat valt onder provoceren en dat staan we niet toe, ook zal dat echt niet helpen.

Er was al contact met Alex (en dat weet Lots die hiertoe opgeroepen heeft ook) en Alex weet wat er afgesproken is. Klaar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Kleine Site en Forum mededelingen

EP4 en EP5 video's van onze site en YouTube verwijderd

Op verzoek van Anita - Community Manager van EA Benelux - zal ik zo de uitgelekte video's van De Sims 3 Levensweg en De Sims 3 Unleashed van onze site en ons YouTube kanaal halen.

Nu hoor ik jullie denken: Maar de video's staan toch nog her en der op andere plekken, waarom embedden jullie die niet? Het antwoord is simpel: als EA wil dat deze video's (nog) niet openbaar worden dan respecteren we dat.

Links naar video's en screens van De Sims 3 Levensweg en De Sims 3 Unleashed op andere sites zijn daarom ook niet toegestaan hier. Dat heb ik zelf besloten omdat ik EA goed begrijp.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Kleine Site en Forum mededelingen

Een poos geleden hebben we als webmasters van Sims Nieuws (dat zijn Xelles, Kyta en ik) besloten om de moderators opdracht te geven strenger te modereren op ons forum. Het liep - vooral in het Grand Café deel - behoorlijk uit de hand, we hebben toen een aantal spammers ook gewaarschuwd en een enkeling zelfs voor een korte tijd geband.

Onze moderators zijn nog altijd vrij streng en dat blijft ook zo.

Nog steeds worden sommige topics gezien als een soort chat box en er worden zeer regelmatig posts verwijderd. Nu hoor ik mensen wel eens zeggen: stuur me dan een PM waarom de post is weggehaald met een reden daarin. Dat gaan we dus niet doen: ten eerste omdat het voor iedereen wel duidelijk is dat dit een forum is en geen chatbox. Bovendien is dit veel te veel werk. Als je zelf een beetje kijkt wat er verwijderd wordt dan heb je snel door wat wel en wat niet kan. We raden iedereen dan ook aan om anders even onze forumregels nog eens natelezen.

Verder communiceren we als team onderling in een groot team forum dat jullie niet zien. Daar staat onder andere een topic onder het kopje 'Modereren'. Daarin bespreken we altijd de dingen die geslot worden of misschien (na overleg) alsnog op slot gaan of helemaal weg. Alle moderators hebben hun eigen verantwoordelijkheid en de webmasters zijn erg tevreden over hoe het nu gaat met het modereren.

We hebben een erg gezellig forum maar er zijn wel regels waar iedereen zich aan moet houden. We weten zeker dat jullie daar begrip voor hebben: anders wordt het een zooitje hier.

:D

Hiki - webmaster Sims Nieuws.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Kleine Site en Forum mededelingen

Helaas moet ik meedelen dat Kyta niet langer bij ons team zit. Al lange tijd is zij het niet eens met de manier waarop ik als webmaster leiding geef aan het Sims Nieuws team. Daardoor zijn er de laatste tijd steeds meer misverstanden ontstaan en daardoor weer allerlei irritaties.

We zullen Kyta ontzettend missen omdat ze veel gedaan heeft voor onze site maar voor Sims Nieuws is dit wel de beste oplossing.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Kleine Site en Forum mededelingen

Bakie is niet langer medewerker van Sims Nieuws

Zoals jullie wellicht weten hebben we naast het vaste Sims Nieuws team ook medewerkers. Medewerkers maken niet echt deel uit van het team, maar doen zo nu en dan wat voor onze site. Bakie was zo een medewerker en heeft lange tijd achter de schermen gewerkt en huizen voor ons gebouwd en andere downloads gemaakt.

Maar Bakie heeft aangegeven niet veel tijd meer te hebben voor Sims Nieuws en zal niet langer medewerker zijn. We willen hem bedanken voor zijn inzet voor onze site en we zullen hem missen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Kleine Site en Forum mededelingen

Omdat we de laatste weken nogal wat vervelende spam in ons Sims Nieuws Downloads forum hadden heeft Xelles de instellingen veranderd. Reacties door gasten in dat forumdeel moeten nu eerst goedgekeurd worden door de moderators. Voor leden veranderd er niks.

We hopen op deze manier die irritante spam die er soms staat te stoppen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Kleine Site en Forum mededelingen

AnsjJ2 is nu volwaardig teamlid

Elke eerste zondagavond van de maand hebben we als Sims Nieuws team altijd een teamchat om alle lopende zaken te bespreken, om knopen door te hakken en dingen te plannen, te brainstormen maar vooral om eens gezellig bij te kletsen, zo ook vanavond weer.

Wat er allemaal besproken wordt is natuurlijk topgeheim .... maar verschillende teamleden hebben voorgesteld om AnsjJ2 nu eindelijk eens volwaardig teamlid te maken en dat is ze nu dus ook geworden. Ze loopt al lange tijd mee onder de titel Moderator en doet ook al een poos veel meer dan alleen maar modereren.

AnsjJ2 heeft deze promotie dus dubbel en dwars verdiend en had deze nieuwe titel dus eigenlijk al lang moeten hebben!

Namens het hele team van harte gefeliciteerd en we zijn allemaal trots op ons nieuwe volwaardige teamlid!

Hiki - webmaster Sims Nieuws
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten