Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

152 berichten • Pagina 1 van 8

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Darkspore closed beta codes: wil jij er 1 hebben?

Afbeelding

Morgen - zaterdag 12 februari 2011 - om 9.00 uur begint een closed Beta op Darkspore.

Van EA Nederland hebben wij een aantal codes gekregen en 6 ervan geven we weg, de rest is voor het Sims Nieuws team. Met deze code kun je 24 uur lang, tot zondagochtend 9.00 uur, de closed beta van Darkspore spelen.

Het enige wat je hoeft te doen is ons te vertellen waarom jij zo een code, om Darkspore voor 1 dag te kunnen spelen, wil hebben. Dat kan op in dit topic op ons forum en je hebt tot vanavond (vrijdag 11 februari) 23.59 uur om mee te doen. Rond 00.30 uur beslissen we dan welke 6 inzendingen een code krijgen.

Als je een beta key ontvangt, dan moet je razendsnel het spel downloaden en installeren.

Anita, de Community Manager van EA Benelux, heeft ons wel om feedback gevraagd: hoe we het spel vinden. Dus als je een code krijgt zou het leuk zijn als je later even verteld wat je van Darkspore vindt. Dan sturen we dat weer door aan EA Benelux.

Heb je nog vragen dan kun je ze hier in dit topic stellen.

Wil je meer weten over Darkspore dan kun je ook nog even de Darkspore preview van Xelles lezen die hij in de zomer van 2010 heeft gemaakt na een bezoek aan EA in Amerika.

UPDATE:

We hebben nog 1 beta code over: wie het eerst reageert krijgt hem zo snel mogelijk!

Als er verder nog mensen zijn die een beta key willen hebben: op het forum van STV hebben ze nog wel wat:

http://forums.svtim.es/topic/535-win-da ... beta-code/
Afbeelding
Pcexpert
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
211
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 15:04

Re: Darkspore closed beta codes: wil jij er 1 hebben?

Hey,

Ik vrees dat ik waarschijnlijk de code niet zal krijgen; maar wie niet waagt wie niet wint.

--

Regelmatig komen er zoals de meesten wel weten nieuwe (en leuke) games uit.
Hiermee komen dan zowat Beta's mee uit; zoals ik al bij een paar andere Betaversies heb gedaan, had ik soms deelgenomen aan deze proefversies.

Ik heb erg veel tijd; en zoals sommige wel weten - kan ik goed en kritisch een spel of iets anders beoordelen. Ik zou het erg appreciëren of ik zo'n code zou mogen krijgen; om zo dit spel te kunnen testen en zo de andere gamers kunnen helpen.. en vooral EA met wat Feedback. :D
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Darkspore closed beta codes: wil jij er 1 hebben?

@pcexpert, zoveel mensen hier zijn niet in Darkspore geintereseerd ben ik bang. Dus voor jou heb je wss gewoon geluk :)

Mochten we om middernacht nog niet de 6 keys verdeeld hebben, dan heb je morgen overdag ook nog gewoon de tijd. Dan is het gewoon een kwestie van op = op, diegene die er het eerste nog om vraagt krijgt er dan 1 :)

Het is helaas maar voor 24 uur, geteld vanaf morgen 9 uur 's ochtends. Maar ik ga er aan deel nemen, vind het wel een erg interessant spel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: Darkspore closed beta codes: wil jij er 1 hebben?

Ik ken spore wel.... eigenlijk niet.Zojuist even gekeken, ziet er erg leuk uit!
En ik kan toch niet meer simsen, hij is gecrasht.. dan maar spore proberen :)

EDIT: Wat zijn de systeemeisen? Tis zeker weer niet geschikt voor een GeForce 7100.. rot videokaart :cursing

EDIT(2) : Mischien handig als jullie vermelden dat je 16+ moet zijn? Volgens PEGI is hij 16+ 8-)

EDIT(3): En dan kan ik niet meedoen! :|

Het zijn wat hoge eisen, maar ik ga het proberen. Al moet ik wel per half uur mijn PC laten afkoelen.

Laatst gewijzigd door meestersim op za 12 feb 2011, 08:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Darkspore closed beta codes: wil jij er 1 hebben?

De systeemeisen kun je vinden op Simprograms:

http://www.simprograms.com/spore/darksp ... uirements/

Maar ik weet niet of deze systeemeisen ook voor de Beta gelden.

Wat de leeftijd betreft: ik weet daarvan ook niet of dat voor de Beta geldt. Mochten ze een geboortedatum vragen geef dan 1 waarmee je oud genoeg bent.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Darkspore closed beta codes: wil jij er 1 hebben?

We hebben 3 Beta Codes verstuurd en wel aan:

PCexpert, Sim-Sven en simsteven

beta.darkspore.com hier moet je je code gebruiken. mocht je nog vragen hebben dan kun je die hier stellen.

1 code hebben we gereserveerd voor Meestersim.

Dit betekend dat we nog 1 code (maximaal 2 codes) hebben.

Wie als eerste 1 wil krijgt een betacode. De andere moet ik eerst nog even op reacties van teamleden wachten.

nou: ... veel plezier dan maar :swing :swing
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten