Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

152 berichten • Pagina 2 van 8

Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Darkspore closed beta codes: wil jij er 1 hebben?

Dat internet vereist is, stond ook al bij die software requirements op simprograms. ;)
Ik krijg de nijging om mn laptop op te starten om te kijken, maarlaat ik eerst maar ns slapen en werken. :D

En volgens is er hier iemand nerveus
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Pcexpert
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
211
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 15:04

Re: Darkspore closed beta codes: wil jij er 1 hebben?

Zo. Ben net opgestaan; en direct aan het downloaden!
Bedankt voor de code!

Tijdens de installatie heb ik al meteen mijn eerste feedback.
  • Het installatiescherm ziet er graaf uit. :D
  • De schijfruimte staat in kb aangegeven; misschien is het handig voor deze in MB te zetten.
Nu is hij ongeveer op 70%. Na het volledige update- en installeerproces zal ik meteen beginnen!
Ik neem aan dat plaatjes niet mogen; aangezien het een 'closed beta' is; en net zoals met cnc4 er een NDA ofzo opstaat?

UPDATE: Yup; dat updaten duurd wel even. per seconde beweegt hij zo'n 0.5cm ofzo. :P

Laatst gewijzigd door Pcexpert op za 12 feb 2011, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Pcexpert
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
211
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 15:04

Re: Darkspore closed beta codes: wil jij er 1 hebben?

Bij cnc4 beta was het namelijk dat er in de rechterbovenhoek het spellogo stont, met eronder iets van protected closed beta.
Bij de RA3 beta was dat ook, maar weet niet zeker of hier ook een NDA opstont.

De update is nu 1// bij mij, bestand 2.
Zal nog wel even duren. Maar ik heb tijd. :thumbsup

Ik heb even gekeken op de cncforums; maar ze hebben het forum gearchiveerd voor hun siteboekhouding ofzo - en obereikbaar voor de leden.
Dus die sticky kan ik niet vinden, zal eens even de darkspore site onderzoeken, en zien of ze wat zeggen hierover.

>> Mocht het zo zijn dat er zo'n NDA opstaat, dan is het mogelijk dat als je iets doet, je een boete krijgt of je beta-acces gedeactiveerd word. Maar ik denk het niet. :?

Weergave- en sorteeropties

Gesloten