Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

100 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

meestersim schreef:Dit is geen foutje, meer een opmerking.
De interviews op de site zijn nog steeds genaamd met ''S3N'' . Volgensmij moeten dit SN interviewers worden? :P
Bij veel zaken staat nog S3N en het is onbegonnen werk om dat allemaal te veranderen.

Wel worden dingen aangepast zodra er bv een nieuw interview online komt. Dus we houden het wel in de gaten.

Zo heb ik vanochtend dit forum een beetje aangepast: in ieder de forum hoofdtitels.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

o0simsfreak0o schreef:ik had dit heel soms op de vorige site maar hier heb ik het al een paar keer

als ik op de homepage bij reacties ben en ze lees of ik wil reageren dan crasht op 1 of andere reden me internet, ik heb firefox ik weet niet of het daar aan kan liggen maar tis wel heel storend
Hmm, dat is vervelend.

Ik gebruik Firefox niet en ik ervaar het probleem ook niet. Firefox heb ik altijd al traag gevonden en in mijn ervaring loopt die ook snel vast.

Ik kan enkel aanraden om Chrome te gaan gebruiken of een andere browser. Ik kan er namelijk wat betreft de site weinig aan doen ben ik bang :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

Ik vind dat overzichtje boven echt helemaal top
de boel is zo overzichtelijk nu!
Alleen ben ik nog niet zo'n fan van die achter-achtergrond kleur als je begrijpt wat ik bedoel
die stroken aan de zijkanten
op de één of andere vloekt dat een beetje met de rest van de kleuren
maar
dat kan ook mijn perfectionistische brein zijn ;$
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie