Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

100 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
jpelgrom
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
do 29 apr 2010, 08:48

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

Op https://www.simsnieuws.nl/ambities/ is geen informatie beschikbaar over het spel, evenals video's en screenshots. Voor NM, WA, Luxe, Supersnelle, Buitenleven en het basisspel geldt dat er geen screenshots/video's beschikbaar zijn. Klopt dit? Of moet dit nog gefixt worden? Ik weet namelijk zeker dat jullie wel screenshots/video's van de bovengenoemde hebben, of in ieder geval in van de twee.

Plus: ik zie dat de forumheader gefixt is (pixels weg rond oud vrouwtje) :thumbsup :thumbsup !
plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

Nu je het zegt Hiki, toen ik daarnet naar SN ging(wordt dit de nieuwe afkorting van Simsnieuws) begon mijn beeld ineens heel erg te knipperen.
Grapje :D

Maar nog even een klein schoonheidsfoutje, op sommige plekken van de site staat nog S3N of Sims3nieuws.

Laatst gewijzigd door plykier1 op ma 17 jan 2011, 17:06, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

plykier1 schreef:Nu je het zegt Hiki, toen ik daarnet naar SN ging(wordt dit de nieuwe afkorting van Simsnieuws) begon mijn beeld ineens heel erg te knipperen.
grapje

maar nog even een klein schoonheidsfoutje, op veel plekken van de site staat nog S3N of Sims3nieuws
In oude berichten gaan we dat ook niet aanpassen: daar is geen beginnen aan. Dan ben je wel een maandje bezig.
Afbeelding
Gebruikersavatar
jpelgrom
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
do 29 apr 2010, 08:48

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

hiki schreef:
plykier1 schreef:Nu je het zegt Hiki, toen ik daarnet naar SN ging(wordt dit de nieuwe afkorting van Simsnieuws) begon mijn beeld ineens heel erg te knipperen.
grapje

maar nog even een klein schoonheidsfoutje, op veel plekken van de site staat nog S3N of Sims3nieuws
In oude berichten gaan we dat ook niet aanpassen: daar is geen beginnen aan. Dan ben je wel een maandje bezig.
Bij de Daily Finds had ik dit ook al gemeld aan TT. Dat haar banners niet up-to-date waren. En nu zit ze toch echt op SN, en niet op S3N te posten.
Gebruikersavatar
jpelgrom
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
do 29 apr 2010, 08:48

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

plykier1 schreef:Ik bedoelde eigenlijk de infopagina's e.d. niet de berichten, Zo is er bijvoorbeeld nog het S3N Lab.
De ergste schoonheidsfoutjes zijn al opgelost, zoals de footer en Sims 3 Nieuws in de titelbar van je browser. En waarom laten we het niet S3N Lab heten? Het is toch nog steeds S3N lab? Het SN lab moet nog worden gebouwd!
bas944
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
113
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 18:00

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

De nieuwe site ziet er geweldig uit!

Toch wil ik nog even een taalfoutje op de homepagina melden. Rechts staat 'Release Datums'. 'Releasedatum' is één woord en het meervoud van datum is officieel 'data'. Dus Release Datums > Releasedata.

Op de homepagina wordt er gesproken over Peilingen, terwijl de categorie Poll's heet (wat trouwens ook een taalfout is; het is polls en niet poll's).

Ook begrijp ik niet echt waarom er bij sommige nieuwsberichen twee keer het SN-logootje staat.
EDIT: Hm, dat is nu weg.

Maar goed, dat zijn allemaal maar kleine dingen. Complimenten voor de site!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie