Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

100 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
jpelgrom
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
do 29 apr 2010, 08:48

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

hiki schreef:Dat is bewust zo gedaan: er wordt daar erg veel gepost wat 'offtopic' is zeg maar ;-)
Oké. ook logisch, de topicnaam heeft ook OFFTOPIC erin zitten.

Nog wat feedback: als je het zoekvakje bovenaan de homepage gebruikt krijg je een pagina voor met een "frame" dat de titel 'Berichten' heeft. Misschien handig om dit te veranderen in 'Zoekresultaten'? Op deze manier is het niet echt duidelijk vind ik, je moet alle informatie namelijk uit de titelbalk van je browser en uit het regeltje "Huidige locatie: Home > Zoek resultaten voor: 'zoekopdracht'" halen.
Gebruikersavatar
jpelgrom
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
do 29 apr 2010, 08:48

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

Fout in de site: als ik links een categorie aan klik, krijg ik gewoon alle berichten uit de hele categorie, ipv de subcategorie die ik geselecteerd heb. Voorbeeld: https://www.simsnieuws.nl/category/site ... vacatures/. Ik zie hier ook Daily Finds. Lijkt mij geen vacature. Wat doet hij: hij laat alles zien uit de hoofdcategorie, terwijl ik een subcategorie heb geselecteerd. Klik ik vervolgens door naar pagina 2 (https://www.simsnieuws.nl/category/site ... es/page/2/), dan krijg ik een foutmelding dat de pagina niet bestaat. En ik weet wel zeker dat er minstens 100 Daily Finds zijn.

Laatst gewijzigd door jpelgrom op ma 17 jan 2011, 09:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

AnsjJ2 schreef:In de banner van de site is de oma niet echt goed uit geknipt, bij het haar en bij de armen zitten nog witte vlakjes. En bij de banner van; welkom op de nieuwe site, had de site wel wat meer uitgerekt mogen worden.. ziet er nu zo pixellig uit..
*even quete, wordt genegeerd*
Oja mensen voor de duidelijkheid, het kan niet aan je OS liggen. je OS staat los van Inet xD
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

AnsjJ2 schreef:
AnsjJ2 schreef:In de banner van de site is de oma niet echt goed uit geknipt, bij het haar en bij de armen zitten nog witte vlakjes. En bij de banner van; welkom op de nieuwe site, had de site wel wat meer uitgerekt mogen worden.. ziet er nu zo pixellig uit..
*even quete, wordt genegeerd*
Oja mensen voor de duidelijkheid, het kan niet aan je OS liggen. je OS staat los van Inet xD

je wordt niet genegeerd hoor maar soms moeten we even nadenken of bv wachten op Jimmy die 99% van de banners gemaakt heeft en die zit op school.

:knuffel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

Ik heb een klein typfoutje ontdekt, ik denk ik meld de kleinste puntjes op de 'i' ook maar.
Je ziet het als je met de muis op forum gaat staan:

Over het Sims Nieuws Forum

Het Sims Nieuws is forum is één van de grootste en meest actieve Nederlands talige Sims-Forums. De meeste forumleden zijn Nederlands en Belgische, zowel jong als oud.

Die dikgedrukte hoort daar niet. ;)
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

Ik wil eerst even zeggen dat ik het zo een leuke site vind! :thumbsup

maar hoe leeg je het geheugen van je cache, en wat is dat?? :$

ik heb namelijk een probleempje, en ik weet niet of het daar aan kan liggen, het forum is een beetje uitgerekt.
Afbeelding
^Dat topic heeft vier pagina's, als je op de 4e bent, zie je dat cijfer niet :S
ik vind het best irritant :S
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

Dat komt omdat het forum nu 1034 pixels breed is. Jou resolutie staat op 1024 of lager ben ik bang.

Geef Jimmy maar de schuld, hij wilde op het laatste moment er nog een schaduw bij :P Daardoor is het forum wat breder. Het enige wat je kan doen is je resolutie iets hoger zetten of uitzoomen (ctrl plus de - indrukken).

Bij het toevoegen van de schaduw moet ik eerlijk bekennen er even niet aan gedacht te hebben dat dat er voor zou zorgen dat de site over de 1024 pixels breed heen zou gaan. Dus het 'probleem' ligt bij de site en niet aan je cache in dit geval ;)
Afbeelding
plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

De site ziet er erg mooi uit, dat wil ik eerst even zeggen.
Even een klein foutje:
Op de productpagina van Ambities staat bij 'type spel': 'geen informatie bekend'. Daar hoort volgens mij te staan dat het een uitbreiding is.

En nog een klein 'foutje':
Op de homepage staan de laatste berichten, reactie's en forumberichten. Daar staat ook bij hoelang het geleden is dat een bericht is geplaatst. Er staat dan bijvoorbeeld 2 uren of 21 uren, maar volgens mij zeg je eerder 2 uur dan 2 uren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

vraagje: hoe verzend ik in vredesnaam een bericht. In plaats van verzenden (oude versie site) staat er nu (ik meen) bevestig. Dan verschijnt mijn bericht in postvak uit. Leuk, maar dan?
Kijk ik in postvak uit dan zijn er mogelijkheden tot exporteren en exporteren als en dan ben ik het spoor wel bijster. Graag wat uitleg
-----------------------------
P.S. ik was wat te ongeduldig, ik merk nu dat mijn bericht wél is verzonden. Conclusie is dus dat het 'even' duurt. Maar ik wil nog steeds wel uitleg over het exporteren.

P.S. 2 ik vergeet ook te vermelden dat de site veel helderder is geworden. Meer leesbaar. Toppie

P.S. 3 Ik mis een zoekfunctie zodat je snel een bepaald bericht of tutorial kunt vinden

Laatst gewijzigd door franniewee op ma 17 jan 2011, 16:23, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie