Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

100 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

Hallo iedereen, hier kunnen jullie fouten en problemen melden die jullie tegenkomen in de nieuwe site. Feedback mag je hier ook kwijt.

Als je een probleem meldt, wees er dan zeker van dat je de cache van je browser eerst geleegd hebt. Zeker als je op de homepage al rare dingen ziet. De site is op alle browsers getest (behalve IE6) en ik heb daar geen problemen gevonden. De teamleden die problemen ondervonden, hadden allemaal problemen met hun cache.

Mocht het legen van de cache niet helpen, maak dan even een screenshot en plaats die hier, samen met je browser naam en versie.

Mocht je een fout tegenkomen, geef dan ook de URL aan op welke pagina je die fout ziet.

Bekende problemen Site:
-

Bekende problemen Forum:
- Icoontjes en smileys op het forum zijn niet allemaal even mooi.
- Namen gebruikers hebben een onduidelijke kleur
Afbeelding
Gebruikersavatar
jpelgrom
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
do 29 apr 2010, 08:48

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

Probleem: als je een flash-object hebt, gaan die over het menu heen. Heb je dus bv. een artikel met YouTube filmpje, dan gaat het menu onder het filmpje zitten. En de smileys op het forum hebben pixels aan de randen. Ook als ik op "Toon meer smilies" klik kan ik deze nog vinden:
:S3N

Feedback: Op het forum zijn de letters erg donker t.o.v. de achtergrond achter posts. In de editor voor berichten is de verhouding goed, maar ik vind persoonlijk dat als het bericht eenmaal gepost is dat de letters te donker zijn. En ook: erg licht! Misschien een mogelijkheid maken om een lichte en een donkere modus zelf te kunnen kiezen? (lichte modus = SN kleurenschema, donkere modus = S3N kleurenschema?). Ook handig vind ik dat als je een artikel opent dat je in de sidebar een informatiekader ziet. En zelf vind ik de knoppen op het forum een beetje kinderlijk aandoen met die kleurige icoontjes...
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

jpelgrom schreef:Oké, ik dacht: ik meld het gewoon even. En ik ben het ook eens met het punt "Gebruikers hebben een onduidelijke kleur", behalve als ze beheerder of moderator zijn.
Zou aangepast moeten zijn als je op f5 of ctrl+f5 drukt zodat je de nieuwe CSS krijgt. Zat een foutje in die over de forumkleur heenging.
jpelgrom schreef:Nog een opmerking: de footer op de site zelf (dus niet het forum) moet ook nog geupdatet worden. Er wordt nog gesproken van Sims 3 Nieuws en © is nog 2010, dat moet 2011 worden.
Helemaal vergeten, hehe :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

jpelgrom schreef:Nog een probleem: als je Internet Explorer gebruikt (wat toch wel heel veel mensen doen) komen de menu's soms met een pats naar beneden; in Google Chrome en Mozilla Firefox komen ze altijd vloeiend naar beneden.
Ik heb even gekeken maar bij mij komen de menu's op bijna dezelfde manier naar beneden. Bij IE zelfs iets soepeler dan bij Mozilla maar dat kan ook zo lijken omdat ik niet helemaal wakker ben.
Afbeelding
Gebruikersavatar
jpelgrom
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
do 29 apr 2010, 08:48

Re: Nieuwe website, problemen, fouten en andere feedback

hiki schreef:Ik heb even gekeken maar bij mij komen de menu's op bijna dezelfde manier naar beneden. Bij IE zelfs iets soepeler dan bij Mozilla maar dat kan ook zo lijken omdat ik niet helemaal wakker ben.
Dat is gek. Bij mij (Win7 Professional) zie ik echt duidelijk een verschil in IE 8 en Chrome 8. Chrome is hartstikke soepel en IE is meestal echt een pats.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie