Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

70 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Maritttt schreef:Stel je voor, je zit op een site en je doet goed je best en bent vaak online.
Opeens wordt je ontslagen en lijkt de site op een krant.
Ben je dan woedend of niet?
Wel dus.
En ik vecht voor Lots, ook al krijg ik ban, zal mij niets boeien, zoals ik al heb gezegd.

Voor de laatste keer:

we hebben lots alle kansen gegeven en een maand geleden officieel gewaarschuwd dat als ze haar taken (nogmaals dat waren er meer dan jullie weten) niet beter ging doen ze weer proefteam lid zou worden of niet langer teamlid zou zijn.

Dus hou op met roepen van dingen die niet kloppen en lees eens wat ik (wij) hierover zeggen.

Op dit moment verpesten wij de sfeer niet, maar die leden die niet begrijpen dat het runnen van een site als dit je niet zomaar even doet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Mensen, ga nou niet dreigen. Ik wil alleen de bedoeling achter dit alles weten. Wat nou is er nog geen uitleg over de taken die niet door ons worden gezien van een mod...

EDIT: Uit Hiki's berichten kan ook trouwens wel goed opmerken dat-ie dat niet wil zeggen, dus moet hij het ook maar laten... :glare

Laatst gewijzigd door Stefanovic op vr 29 okt 2010, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.

"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Ik lees wat jullie erover zeggen Hiki.
Maar ik hoor het van 2 kanten en degene die ik geloof is Lots.
Je ontslaat niet zomaar iemand die hier vanaf het begin is.
Ze maakte de site leuk en deed ook dingen die wij wouden, de leden, waar het hier allemaal omdraait.
Dat deed Lots, ze maakte het leuk voor de leden.
En zonder de leden waren jullie nergens, dan was dit maar een saaie site.

Laatst gewijzigd door Marit. op vr 29 okt 2010, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Ik vind het jammer dat het zo moet gaan, en ben het absoluut niet eens met de manier van handelen, en vind het jammer dat het team er verder niets over kwijt wil. Ik zie wel hoe het loopt, maar als er zo'n gespannen sfeer blijft vind ik het niet leuk.
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Tijd om dit even rustig te laten zaken, joddels! Zie het hier over 2 weken wel weer. ;)

EDIT: Ik zag nog net even van Superfan, laten we allemaal in ons onderschrift zetten, waarom moet Lots weg? :huh
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

JustMyLife schreef:Ik bedoel dan ook de gespannen sfeer die door beide kanten wordt veroorzaakt. Niet alleen door deze gebeurtenis, maar ook de reacties hierop.
Als jij bij ons zou werken zou je ook niet willen dat alles wat er prive besproken wordt binnen het team naar buiten komt. Dat zou wel erg achterbaks zijn als wij dat gingen doen. Vandaar dat we gewoon niet alles kunnen en WILLEN vertellen!

Ik suggereer hier niet mee dat er iets ergs is gebeurt alleen dat het niet meer ging tussen Lots en het team.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten