Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

70 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Helaas hebben we vandaag afscheid moeten nemen van LotsOfNothing als teamlid en dat doen we niet graag.

Als je al zolang met elkaar online zit om een site te runnen en elkaar ook privé een paar keer hebt ontmoet bouw je toch een band op, en is het niet leuk om iemand te moeten mededelen dat het niet meer zo lekker gaat.

LotsOfNothing is sinds januari 2010 teamlid en moderator geweest en we willen haar ontzettend bedanken voor haar inzet en hopen dat ze als forumlid gewoon actief blijft op ons onze site en op ons forum.

Hiki - webmaster Sims 3 Nieuws
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Jullie kunnen er van uit gaan dat niet zomaar besloten is, we hebben het er ook regelmatig over gehad met Lots en aan het begin van deze maand, tijdens een teamchat, ook nog eens erg serieus.

De taken van een mod is meer dan wat jullie in het openbaar zien.

Het heeft ook niks te maken met te veel teamleden of wat dan ook.

Hiki - webmaster Sims 3 Nieuws
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

oke we kunnen er ons wel druk om gaan maken, maar de 'hoge piefen' hebben het besloten en we kunnen er denk ik toch niks tegen doen....
Ookal vind ik het zelf zwaar zonde, want ik zie de nieuwe mod's nergens verschijnen! En Lots was hartstikke leuk en lief! Maar terug krijgen wat we willen gaat denk ik niet...

Ik ben beetje over de zeik mja. :sweatdrop
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Ik ben eigenlijk ook wel van mening wat andere leden hier zeggen. Maar als ik dit nu goed begrijp is ze ontslagen omdat ze...? Waarom nou eigenlijk? Ze was toch een goeie mod? En zo niet, wat speelt er nog meer achter een mod zijn dan wat we zien? :S

In ieder geval veel sterke lotsofnothing, zoals je wel ziet vinden vele leden het nogal onlogisch... :thumbdn

Laatst gewijzigd door Stefanovic op vr 29 okt 2010, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.

"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Iedereen binnen S3N heeft zijn of haar eigen taak.

En iedereen kan door mij of de rest van het team aangesproken worden op die taken.

Werken bij S3N is leuk maar je moet er wel wat voor doen, je verantwoordelijkheden serieus nemen.

Als dat niet gebeurt dan is het jammer maar dan kun je als team niet goed samenwerken.

En geloof me: zo een beslissing nemen als dit doen we niet zomaar: Lots hebben we ruim 2 maanden geleden gevraagd al haar taken serieuzer te nemen. En we hebben haar daarvoor alle tijd en ruimte gegeven.

Verder wil ik iedereen vragen relaxed te doen en geen idiote dingen te gaan roepen, bijvoorbeeld over Wim, dat nergens op gebaseerd is behalve op roddels.

Bedankt.

Hiki - webmaster Sims 3 Nieuws.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Zo te zien van dit is hier werken niet leuk.
Lots was de beste, ja sorry andere MODs, die hier werkte.
Ze was de meeste poster en scheldberichten of onnodige topics deed zij weg.
En geen andere MOD die dat deed, heel soms maar.
En nu vertel jij dat ze niet goed samenwerkt.
Laag Hiki.

Geef me maar een ban als je dit bericht niet moet, is mij goed. Maar ik vind dit echt ***

v Ik overdrijf niet. Ik zeg de WAARHEID.

Laatst gewijzigd door Marit. op vr 29 okt 2010, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Marittt, doe alsjeblieft een klein beetje relaxed ja! Het kan ook te overdreven. :$

Dus Lots moest opstappen omdat ze haar taken niet serieus nam?
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein

Weergave- en sorteeropties

Gesloten