Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

70 berichten • Pagina 4 van 4

caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

superfan schreef:geef me maar een ban als het te erg word wat ik zeg maar
zo gaat al de lol van s3n af en word het hier zo'n forum als ja een saai forum
man superfan, doe eens rustig
men kan hier ook normaal over praten
en niet alsof je juist 5 bent geworden ...
je moet niet gaan overdrijven en het lijkt me precies alsof je
het hier gewoon wil opstoken :I
kom met goede argumenten zoals de anderen en
post geen onnuttige dingen ;)

We vinden het allemaal jammer dat Lots weg is
al deed ze haar taken dan niet goed ( volgens jullie )
ik vind ook dat je moet rekening houden dat Lots voor
heel wat sfeer zorgde ;)
Ze was verdraagzaam en tolerant, an dat is ook een taak :)
maarja, het is nu zo
ik wil enkel nog kwijt
" lots, je was top "
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Als of een klaag muur helpt... Ik neem mijn onnozele uitspraak van... tot over 2 weken ook maar weer terug. Ik ben denk ik gewoon verslaafd aan dit forum... :P
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Ik heb het net even in de chat ook gezegd. Ik zal het maar eens herhalen. Dit is iets tussen Hiki, de andere teamleden en Lots. Daar hoeft niemand tussenin te komen. Lots zou gemakkelijk een goed gesprek met hiki aan kunnen gaan als ze dat wil om de problemen af te handelen. We zijn toch geen oermensen niet meer. We kunnen het op een redelijke en normale manier oplossen, elkaar opsteken hoeft ook niet. Dit is een forum en hoort gezellig te blijven en dat lukt niet als iemand het telkens nodig vind om de boel hier te verpesten. Dus, please stay calm !
We horen hier nog wel van, dus heb geduld AUB...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

hiki schreef:
JustMyLife schreef:Ik bedoel dan ook de gespannen sfeer die door beide kanten wordt veroorzaakt. Niet alleen door deze gebeurtenis, maar ook de reacties hierop.
Als jij bij ons zou werken zou je ook niet willen dat alles wat er prive besproken wordt binnen het team naar buiten komt. Dat zou wel erg achterbaks zijn als wij dat gingen doen. Vandaar dat we gewoon niet alles kunnen en WILLEN vertellen!

Ik suggereer hier niet mee dat er iets ergs is gebeurt alleen dat het niet meer ging tussen Lots en het team.
Dat bedoelde ik met de reacties erop. Ik zou blij zijn als we hier gewoon over zouden kunnen ophouden.
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

wow, gewoon een heel topic vol met onzin x d
ik kies geen kanten hoor ik vind het voor Lots zielig dat ze uit de team is, maar als ze kansen kreeg en een paar(?) waarschuwingen en er dan niet zo veel mee doet dan vind ik het wel logisch... je kan moeilijk mensen aanhouden die dan, in de ogen van het team, haar taken niet volbrengt... nuja, tis nu eenmaal zo en je kan er niets aan veranderen, just try to live with it.


ook vind ik nog dat die reacties nogal overdreven zijn, ik noem geen namen, het zijn voor groten deels aanvallend overkomende berichten, het team weet heus wel of ze een goede keus maken of niet
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: LotsOfNothing niet langer lid van het S3N team

Ik zet hier een slotje op.

Deze discussie is gesloten: het blijkt dat privé PM's van mij rond dit onderwerp op die S3N MSN chat terecht komen.

We hebben geprobeerd dit netjes af te handelen, met respect, maar helaas.

PS: die S3N MSN chat heeft ook niks te maken met onze site en wij distantiëren ons compleet van alles wat daar wordt gezegd!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten