Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

FranSor verlaat SN

Het is alweer zo’n vijf jaar geleden dat ik mij bij het SN team aansloot als vertaalster. Niet veel later ging ik ook nieuwtjes en reviews schrijven en uiteindelijk werd ik webmaster. In de tussentijd heb ik veel dingen gedaan en mogen zien. Zo ging ik met SN voor het eerst naar GamesCom en ging ik vaak op visite bij het kantoor van EA om daar de nieuwste uitbreidingen voor jullie te checken. Dit alles was best goed te combineren met mijn twee baantjes en studie. Toen ik fulltime ging werken werd het wat lastiger en ik merk nu gewoon dat het niet te doen is. Jullie, de website en het SN team verdienen meer tijd maar die kan ik helaas niet geven. Dit is dan ook mijn ‘vaarwel’ post, hoe moeilijk dat ook is. Ik stop natuurlijk niet in zijn geheel met De Sims. De Sims is per slot van rekening een game en zoals jullie weten ben ik hier ontzettend in geïnteresseerd. Maar voor nu zal je me hier enkel nog achter de schermen vinden om de overgang naar de nieuwe webmaster makkelijker te maken.

Wat ga ik nu verder met mijn leven doen vraag je je misschien af. Ik blijf natuurlijk werken maar daarnaast kan je me zoals altijd nog vinden op Twitter onder Sorayavindt en op mijn eigen blog, waarmee ik toch meer wil gaan doen hoewel ik weet hier ook weinig tijd voor heb.

Als laatste wil ik iedereen bedanken. Niet alleen maar voor de gezelligheid maar ook voor de mogelijkheden die ik via deze website heb gehad. Zonder SimsNieuws was ik er nooit achtergekomen dat ik het schrijven over games zo leuk vond. Ik hoop dat SimsNieuws nog lang doorgaat zodat ik zo nu en dan nog langs kan wippen en al jullie verhalen kan lezen. :)
Afbeelding
Plaats reactie