Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 1 van 137

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Vragen aan de moderators

Hier kun je je vragen kwijt aan de moderators van het SN Forum.

Je kunt dus gedoe / ruzies melden, een slotje vragen voor een topic, spammers melden, leden melden die onnodig topics bumpen, niet werkende links of plaatjes op het forum, enzovoorts, enzovoorts.

We hebben het dus over vragen met betrekking tot het forum en eventueel de site. Voor vragen over games, technische vragen, downloads, speeltips, etc etc moet je hier niet zijn.


We denken dat dit wat beter loopt dan een PM sturen aan een teamlid omdat een aantal teamleden zich niet echt met het forum bezig houden. En die moeten dan de PM weer melden aan de moderators: een beetje een omweg dus.

Mocht je toch liever iets per PM melden dan kan dat natuurlijk altijd maar dan moet je even op een antwoord wachten.


HIKI - webmaster Sims 3 Nieuws.

:D
Kyta

Re: Vragen aan de moderators

Hikari-desu schreef:er waren er toch maar 2? Snateraar en Lots? Dan is een lijst overbodig, lijkt mij ;)
dit is voor de leden.. hier kun je als lid melden dat je je ergert aan een topic of dat er gespamd word enz.... dan komt alles bij elkaar zeg maar.. en kunnen de mods het ff nakijken.. ;-)
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Vragen aan de moderators

Onze moderators zijn:

LotsOfNothing
Snateraar
Nina
Zemm

Daarnaast kan je ook altijd Hiki, Kyta of Xelles aanspreken. De rest van de teamleden kunnen ook modereren, maar dat is niet hun hoofdtaak :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

Nee dat heb ik zelf niet gedaan, wrss heeft mijn vriend het gedaan toen hij een keer boos was. (Heb nu ook het w8woord veranderd, voordat mijn 10G er aan gaat)


Maar ik zou wel een topic kunnen openen "Vragen over Weebly? Ask AnSjJ" ofzo

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie