Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 70 van 137

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

Colin , als je nog een vraag hebt kun je je post bewerken door op : Wijzigen te klikken :) Anders ben je namelijk aan het powerposten :P!

Afbeeldingen moeten 100x100 zijn voor een avatar. We hebben zelf ook avatars in de aanbieding, deze zijn te vinden bij de sectie voor de avatars. Gebruikers paneel -> Profiel -> Avatar wijzigen -> galerij weergeven

Een rang omhoog ga je simpel weg door berichten te posten :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vragen aan de moderators

Dan is het geen pp, als er meer als 1 dag tussen zit is het dat niet meer :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Vragen aan de moderators

Is het niet slimmer om dit topic te verwijderen?
http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=17&t=10371

Het is volgens mij niet het 'downloaden' via Origin.. En ik denk niet dat Simsnieuws mensen inspireert om dingen op een illegale manier te verkrijgen :P

Laatst gewijzigd door Shevens op za 18 aug 2012, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Vragen aan de moderators

Bassie99 schreef:Hiki, is het vemoeiend om een 365 te maken (hebben)?
nee hoor maar je moet het niet vergeten elke dag. Verder maak ik vaak screens voor een hele week dus ik werk dan een beetje vooruit zeg maar.

;)
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Vragen aan de moderators

Hoi!
Ehm, ik heb een vraagje. Mijn kleurcodes - of naja, een, aangezien ik alleen zwart heb geprobeerd- doet het maar half. Hij negeerde de [/color] en stopte halverwege al, terwijl ik daar niets speciaals had staan. Ook toen ik uiteindelijk maar bij de ongekleurde zin een andere code neerzette.
En hoelang zijn de codes dat je een tekst in het midden neer kan zetten al weg? ;0 Het kan dat ik het me gehallucineerd heb dat die hier waren hoor, maar goed.

En nee, ik ben niet van plan om alle posts van mij vanaf nu in het midden - als die knop bestaat - en in het felgroen te doen, maar het is handig voor mijn dagboek :p

Edit: Laat die code al maar zitten, volgens mij doet hij het nu. Dan lag het gewoon aan mijn computer, denk ik (:
Edit Edit: Hij doet het enkel niet als de en codes daar eindigen - dan stopt hij daar ook. Kan dat?
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie