Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 4 van 137

Gebruikersavatar
Yeroen
Snackventer Snackventer
Berichten:
98
Lid geworden op:
zo 31 okt 2010, 08:48

Re: Vragen aan de moderators

FranSor schreef:@Yeroen Dit topic is bedoeld voor als je problemen hebt op het forum of iemand is aan het spammen etc. De vragen over het spel zelf kan je stellen bij de vragen over het spel :)

Kijk eens of je er zelf achter komt waar jouw vraag bij hoort en anders willen we je altijd helpen :)
Oké, dan zit ik verkeerd. Ik heb het namelijk ook al zelf geprobeerd. ;)
Weer een computer, maar te sloom voor de sims. Ik ga nog steeds dood
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Vragen aan de moderators

@Simbot009 Dit is een topic waar je terecht kan als je problemen hebt op het forum of als je iets wilt melden zoals een spammer etc. Voor je vragen over De Sims kan je Hier terecht. Zoek eens tussen de topics of maak zelf een nieuwe aan met een duidelijke titel en je vraag.

Iedereen wil je altijd helpen :) En je zou echt eens bij onze off-topic forums moeten kijken Hier daar sterft het nooit uit! Veel plezier :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Vragen aan de moderators

Jullie bedoelen toch als je in het forum zelf staat, niet in een onderwerp? Als ik onderaan de pagina kijk waar het laatste topic op houdt, dan zie ik wel dingen over onderwerpen staan maar niet over een eigen onderwerp plaatsen. En in een topic/onderwerp zie ik ook geen Nieuw Onderwerp staan. :$
Sorry dat ik zo lastig ben! :$
Love your life

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie