Een ban zal je nooit zomaar krijgen. We zullen altijd eerst een prive berichtje sturen, tenzij je een speciaal geval bent... Dan kan een ban je zomaar nog wel eens om de oren vliegen, maar dan moet je wel heeeeul vervelend zijn.
Ik ga me niet meer uiten over wat er gisteren allemaal is gebeurd, maar laat ik dit wel even zeggen: Meelopers gedrag is soms erger dan pesters gedrag. Besef dat goed! Wees jezelf, ga niet zomaar doen wat anderen jou zeggen te doen en geloof ook niet meteen wat zij jou voorhouden.
Ik heb het voor je gesloten.
Normaal mogen zo'n soort topics van mij trouwens ook best open blijven, maar op verzoek kan het natuurlijk altijd gesloten worden.
Ik zal er niet te veel praten over de ban, maar ik vind het raar dat jullie zeggen dat wij niet luisteren, terwijl jullie dat ook niet doen.
Ik wilde mijn naam namelijk veranderen. (Bericht: klik)
Bij nader inzien wil ik mijn naam niet veranderen naar mand., maar naar MandMeneer.
Prima, krijg je een nieuwe kans met een nieuwe naam. Weet wel dat naamsverandering er altijd voor zorgt dat een deel van de mensen niet weten wie je bent.