Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 123 van 137

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Vragen aan de moderators

waar is dagboek van de maand en weekly finds naartoe? het is al een tijdje geleden dat er daar iets van is geweest.(het laatste dagboek van de maand was van januari en 'weekly' finds is al eerder 'om de 2 maand '-finds) vraag het me gewoon af.
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Vragen aan de moderators

^ Misschien een idee om bij het kopje 'Over ons -> teamleden, erbij te vertellen wat iedereen zijn taken zijn. Zodat iedereen daar dan rekening mee kan houden?

En ik wil even kwijt dat ik het idee van een 10G dagboek van Simsnieuws erg goed/leuk vindt :knuffel
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Vragen aan de moderators

er vinden een paar leden(singeehn20, singeexf00, tingddik55, xintteb59 en xingttyl54 en nog wel een paar) het leuk om heel de site vol te proppen met vreselijk grote franstalige/engelstalige berichten, ik denk een verhaal, ik denk dat dat niet echt de bedoeling is?
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Vragen aan de moderators

De spammers die zijn druk bezig om de homepagina vol te gooien. Wij proberen deze berichten zo snel mogelijk te verwijderen! Wij kunnen sommige berichten over het hoofd zien. Dus als je iets verdachts tegenkomt wat al dagen onder een oud artikel staat dan kan je het melden. :)
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Vragen aan de moderators

Er was precies vijf minuten na de mededeling van Ray weer iemand in het Engels een post gemaakt onder een oud artikel over showtime. door een ene della.

Edit
En een ene Katysha legt Hiki een grof woord in zijn mond terwijl hij die nooit gezegd heeft. Een engels woord voor iets wat ik niet ga noemen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie