Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 122 van 137

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Vragen aan de moderators

zou er niet een topic kunnen komen voor "uitgelicht: Screens & Video's"
kijk want dagboeken is er ook een daarom dacht ik daaraan! :P

v o, oke, ik snap wel dat het tijd kost :)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op di 11 mar 2014, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Vragen aan de moderators

Hmmm... Dat zou wel heel tof zijn maar tegelijkertijd kost het ons ook best wat tijd en effort om het bij te houden. Ik denk dan ook niet dat dat er snel zal komen. Maar wel good thinking!
Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Vragen aan de moderators

Hey, Ik lees heel vaak reviews op de site over werelden en andere dingen uit de store. Maar het zijn er zo ongelooflijk veel xD Misschien is het leuk een lijst te maken van top 5 beste werelden? Of een top 10 van musthaves? Je kan er bijvoorbeeld een nieuwe poll bij maken :) Bovendien is het dan duidelijk wat jullie het beste vinden.
*Michelle
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
127
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 17:46

Re: Vragen aan de moderators

Geen idee of ik het hier moet vragen of elders, maar komt er geen Sims3 Marathon in de paasvakantie?
Ik had toen heel graag willen meedoen aan de editie in de kerstvakantie maar toen had ik nog een laptop die sims3 om de haverklap liet uitvallen! :fluit
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

Jammer genoeg hebben wij hier nog niet over gesproken! Dus ik ben bang voor niet, het kost namelijk wat tijd om dingen te organiseren!
Ik ga er wel vanuit dat er in de zomervakantie weer een marathon is!
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Vragen aan de moderators

Hey,

Ik was door de gidsen aan het kijken omdat ik naar iets op zoek was. Maar bij veel van die gidsen zijn alle foto's verwijderd. Volgensmij is dit een paar maanden terug al gemeld. Zijn jullie er toevallig nog steeds mee bezig? Ik denk ook zeker dat er wel wat leden zijn die er aan mee willen helpen ;)

V Dat is prima hoor ^.^ Jullie hebben het ook druk, zo makkelijk is het niet om een site te onderhouden! Ik wilde het even aangeven aangezien ik de gidsen erg handig vond :)

Laatst gewijzigd door Lestis op zo 06 apr 2014, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

Hoi Lestis,

Dat klopt. We zijn nog steeds bezig met het kijken naar welke gidsen nodig zijn en welke niet. Is een hoop werk! Op het moment zijn we bezig met andere dingen zoals het nieuwe SN!
RyaNn
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
vr 09 dec 2011, 21:21

Re: Vragen aan de moderators

hoi hoi..

ik heb een vraagje over een dagboek/verhaal. Ik wil een verhaal maken met de sims 3. Ik zag bij dagboeken dat iedereen zijn/haar verhaal hier op de website had gezet. Nu mijn vraag: Mag ik ook mijn verhaal op webs.com maken en dan hier de link naar mijn website hier in mijn topic (die ik nog moet aanmaken)?? En mag ik ook de link van de website in mijn handtekeningenveldje hebben staan??

Gr Ryanne

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie