Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 120 van 137

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

Wat we wel kunnen doen is binnenkort weer een chat houden. Net wat Imme zegt, voor een permanente chatbox is het onmogelijk om goed toezicht te houden. We willen het gezellig houden hier op de site, dus als er ongein gebeurd terwijl wij er niet zijn, kunnen wij dat niet zien!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

Dat zijn zo gezegde spam accounts :) We hebben onze spamfilter weer aangepast maar sommige onnozels komen er toch door heen. Maar goed dat het eerste bericht hier goed gekeurd moet worden, anders stond het hele forum vol met rare seksuele dingen!
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Vragen aan de moderators

Lestis, ik heb er één verwijderd!

steefjee90 en Anatje Wat er precies met het gastblog is gebeurd, weet ik ook niet.

@Baloutje, een gastblog is iemand te gast vragen die tips en hints geeft voor het bouwen in de Sims (voorbeeld)
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Vragen aan de moderators

Jongens, volgens mij heb ik heel awkward lopen posten in mijn oude dagboek, 'Ik word wel beter toch' dinges. Ik dacht dat ik mijn posts aan het bewerken/deleten was, maar blijkbaar niet :')
Zouden jullie die kunnen deleten? Jullie mogen eigenlijk ook meteen het hele topic weghalen, gezien ik mijn dagboek ergens anders heb opgeslagen en hem hier verwijderd (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Vragen aan de moderators

Imme schreef:^ Heb de berichten verwijdert. ;) Het hele topic verwijderen doen we volgens mij niet. Weet niet of het kan eigenlijk.. Wil je volgende keer een link erbij zetten? Scheelt wat zoekwerk :)
Whoops, sorry. Ik bedoelde trouwens het topic weghalen uit het subforum, gezien ik mijn verhaal gedelete heb (:
http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=155&t=5643
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie