Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 85 van 137

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Vragen aan de moderators

^weggehaald :)
Big Mama schreef:Ik had even een vraagje over het doortellen van de dagen in een 365 dagenproject.
Mag je nu gewoon alle dagen bijelkaar optellen en dan verder gaan of moeten de offlinedagen eraf gehaald worden?
Ben even gewoon de weg kwijt,hoop dat jullie dat niet erg vinden. :$


En ik ben erg blij dat jullie weer online zijn en sterkte met al het werk dat jullie moeten verzetten. :D
Dit moet je helemaal zelf weten. :) Wat i zou doen is gewoon één post met alle dagen vanaf het punt dat je kwijt bent geraakt. Of gewoon verder gaan en twee weken langer doorgaan dan dat je eerst zou doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

Voordat we 100 aanvragen krijgen: we gaan eerst het forum herstellen voordat we van alles gaan doen :)

V We hebben niks voor niks aangegeven dat er polls moeten komen. ;) Anders komen er enkel berichten met: Die en die kies ik.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Vragen aan de moderators

Ik krijg net een berichtje van Simmie99 via mijn privemail dat zij nog niet op de site terecht kan en de chat nog steeds ziet?

Moet ze het gewoon blijven proberen of zit er iets scheef? :huh
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

Er zit niks scheef. De server is nog niet helemaal klaar, laat k het daar op houden. Meerdere browsers proberen, PC opnieuw opstarten of browser refreshen helpt ook. Dit kan nog even duren!
Gebruikersavatar
lopter12
Mest analist Mest analist
Berichten:
533
Lid geworden op:
ma 27 aug 2012, 18:33

Re: Vragen aan de moderators

Um een vraag nou wat vragen het is allemaal een beetje gek natuurlijk maar hier mijn vragen

-ik heb nu status snackventer maar had mestanalist word dat nog aangepast
-fransor toen der tijd heb je me geholpen met de link voor onder mijn onderschrift zou je dat weer willen doen
-komt alles vanzelf weer inorde met de homepage er staan oude polls en meer

Ik heb begrip ervoor dat niet alles zo snel lukt en ik wens jullie veel succes en nog een fijne tijd als
Webmasters ansj en fransor
Afbeelding
Keep calm and say sims
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

^Nee dat wordt niet aangepast, dat moet je zelf doen door berichten te plaatsen. Denk er aan niet powerposten. Onderschrift moet fransor even naar kijken :) En we zijn bezig met de homepage. Rustig aan, we zijn pas weer online..

@ BMGraag gedaan :)

Ik zal even een apart topic openen voor site vragen :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie