Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 68 van 137

olivier-1998
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
za 18 jun 2011, 09:00

Re: Vragen aan de moderators

Komt er een Sims 4? niet/waarschijnlijk of: nog niet zeker maar denken het wel.
Actor | Singer | Musical Artist| Voice-Over Artist | Bobby en de Geesten Jagers | VRijland | Kruimeltje | Sound Of Music | Twitter: @OlivierDadema_ | Sims 3 | ASUS | Samsmung Galaxy S4 |
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Vragen aan de moderators

colafless schreef:Misschien een domme vraag, maar ben vrij nieuw hier :$

Mijn vraag is:

Hoe kan ik mijn foto's en hoofdstukken laten linken? Met foto's en zo
Gebruik de URL tag in combinatie met een IMG tag, dus zo:

Code: Selecteer alles

[url=WEBSITE HIER][img]LINK NAAR PLAATJE HIER[/img][/url]

Code: Selecteer alles

[url=https://www.simsnieuws.nl/][img]https://forum.simsnieuws.nl/download/file.php?avatar=107_1300033898.png[/img][/url]
wordt dus

Afbeelding
(klik er op ;))
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Nikjuh88
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 26 jun 2012, 00:50

Sims 3 wereldtool

Ik heb een vraagje over de sims 3 wereld tool waar kan ik die het beste stellen?

Mijn vraag is nl:
Ik heb een wereld gebouwd in Sims 3 Wereld-tool, en ook bij openbare kavels een kavels ingesteld voor gemeentehuis, ziekenhuis, Stadion etc. maar als ik hem dan exporteer en dan installeer bij mijn sims 3 spel dan laat hij helemaal geen gemeentehuis, ziekenhuis, Stadion etc. zien. Weet iemand hoe ik dit probleem verhelp??
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Vragen aan de moderators

Ik weet niet of ik het hier moet vragen, maar ik heb gemerkt dat missrogostar dezelfde PF heeft als mij. Ik heb die PF zelf gemaakt en ben er best wel trots op :$ dus vind ik het niet echt leuk dat zij die als het ware van mij heeft 'gestolen'. Dit zal vast niet haar bedoeling zijn geweest maar ik raak er ook door in de war omdat ik steeds haar berichten voor de mijne aanzie. Ik heb haar al ge PM't, maar ze reageert niet.
Kunnen jullie hier misschien iets aan doen? :$
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Vragen aan de moderators

profielfoto/avatar
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Vragen aan de moderators

Ik wil graag vragen of mijn dagboek over pesten verwijderd kan worden :)

http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... &start=250
Het heeft bijna een jaar gestaan en ik denk dat iedereen het wel nu gelezen heeft.
De reden dat ik dit wil is omdat het mijn eigen verhaal is waar in mijn leven wordt verteld over het pesten.
Ik vind dat het lang genoeg heeft gestaan :)
Ik wil alle lezers bedanken die het toen hadden gelezen en gesteund.
Voor wie nog interesse heeft in het verhaal en baalt dat die heeft gemist, of de lezers willen het terug zien: Ik heb erover geschreven van 110 bladzijdes (maar dan zonder de sims), stuur een PM als je interesse hebt om het verhaal te lezen of nog eens terug wilt zien.

Alvast mijn dank als het verwijderd wordt. :)
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Vragen aan de moderators

lam6 schreef:Ik wil graag vragen of mijn dagboek over pesten verwijderd kan worden :)

http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... &start=250
Het heeft bijna een jaar gestaan en ik denk dat iedereen het wel nu gelezen heeft.
De reden dat ik dit wil is omdat het mijn eigen verhaal is waar in mijn leven wordt verteld over het pesten.
Ik vind dat het lang genoeg heeft gestaan :)
Ik wil alle lezers bedanken die het toen hadden gelezen en gesteund.
Voor wie nog interesse heeft in het verhaal en baalt dat die heeft gemist, of de lezers willen het terug zien: Ik heb erover geschreven van 110 bladzijdes (maar dan zonder de sims), stuur een PM als je interesse hebt om het verhaal te lezen of nog eens terug wilt zien.

Alvast mijn dank als het verwijderd wordt. :)
We verwijderen nooit topics helemaal tenzij er echt iets gebeurt dat tegen de regels in is.

Je dagboek zakt vanzelf wel naar beneden als er niet meer op gereageerd wordt :D
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Vragen aan de moderators

^ Hij wil het misschien uitgeven als boek, en dan mag het niet ergens op internet staan, merk ik op uit de reacties in dat topic, dan mag het toch wel?!?
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Vragen aan de moderators

Inderdaad, dat is nog een reden ja. Ik had dat in het topic al gemeld maar misschien moest ik dat hier ook doen? Mijn fout! :)
Maargoed als jullie het nog niet willen verwijderen ben ik genoodzaakt het zelf te doen 1 van deze dagen: Door berichten aan te passen waar de updates in staan.
Mijn kennis die erbij helpt om het boek beter te maken heeft ook echt gezegd dat het weg MOET van het forum. Anders kan je beter een andere boek beginnen...
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Vragen aan de moderators

In je post hierboven staat dat je erg veel hebt gehad aan de steun van de mensen die je dagboek gelezen hebben. Beetje raar om het dan allemaal weg te halen want wie weet kunnen mensen die misschien hetzelfde meemaken er wat aan hebben. En als je alles weghaalt zullen de mensen die het dagboek gevolgd hebben ook raar opkijken.

En je zegt dat ze het altijd kunnen lezen als ze je een PM sturen?

Ons maakt het niet zoveel uit: maar we hebben gewoon een vaste regel dat we topics en post niet weghalen tenzij er iets gebeurd dat tegen de regels is.

Als je zelf posts aanpast is dat iets waar wij niks tegen kunnen doen, maar dat is wel erg jammer voor de lezers.

En misschien krijg je er later wel spijt van?
Afbeelding
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Vragen aan de moderators

Ik begrijp wat je bedoeld en misschien komt het vaag over allemaal, maar toen ik dit maakte bijna een jaar geleden was het wel de allereerste keer dat ik erover open was. En dat was lastig, erg lastig voor mij. Ik had vaak op het punt gestaan om ermee af te kappen omdat het me allemaal teveel werd. Maar juist door de lezers heb ik weten door te zetten vanwege de steun die ik kreeg. En mensen hebben het nu toch al gelezen? ;)
Ik kreeg al paar berichten dat ik hier wat mee moest doen, na maandenlang twijfelen heb ik er toch iets mee gedaan: een echte boek geschreven erover. En dat was misschien wel het moeilijkste, moeilijker dan het dagboek maken, omdat sims me enigzins nog weleens opvrolijkt omdat ik het een leuk spel vind.

Ja de lezers die het hebben gelezen kunnen mij een PM sturen ervoor, dan krijgen ze het. :) Kan toch? Ik ben dat niet met iedereen van plan maar de mensen die me gesteund hebben krijgen dat zeker.
Bovendien mensen kunnen er later altijd nog iets aan hebben want ik ben van plan iets toe te voegen in de maatschappij.
Ik denk dat het raar vinden ervan heel erg mee gaat vallen, niet alleen omdat ik er grotere plannen mee heb maar ook omdat het een stuk is uit mijn eigen leven. ;) Ik denk dat daar wel begrip voor is, zeker van de mensen die vonden dat ik er iets mee moest doen. Het heeft er al heel lang gestaan, het zou pas stom zijn geweest als ik het liet verwijderen na 1 maand. Dat zou zonde zijn geweest.

EDIT: Ik ben gelukkig niet de ergste thuis :P ik laat het nog een tijdje staan, zeker een week.
Voor het geval mensen nog willen lezen. ;) Maar daarna doe ik het echt weg.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie