Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 60 van 137

Luc

Re: Vragen aan de moderators

op de homepage van simsnieuws, in het bericht van dat bart smit in zijn folder de ''laatste '' heeft staan, zit jelle nogal dom te doen? , ik erg me eigen er aan :$

ik weet niet of dit hier hoort , maar ik denk dat jullie het ook al gezien hadden ;)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vragen aan de moderators

Volgens mij niet ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vragen aan de moderators

Dingen die prive zijn kan je daarin tegen ook via de mail sturen. ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

Als een lid lastig wordt gevallen dan heeft marit het recht om het door te sturen.

En voor de rest zullen ze zichzelf wel ergens anders mee bezig houden dan PM's checken. Volgens mij bestaat het niet eens dat ze dat doen :P
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Vragen aan de moderators

Marit. schreef:Worden PM's gelezen door MOD's? :sweatdrop
AnsjJ2 schreef:@Marit: Volgens mij kunnen Hiki en Lex dat alleen. Heb je een probleem met een lid, kan je ons natuurlijk alles door sturen :)
Wij kunnen geen PM's lezen van niemand niet. PM's blijven altijd prive! Laat dat duidelijk zijn en er geen twijfel over bestaan :) Wij modereren daarom ook geen PM's, en dat zouden we ook niet willen.

De enige uitzondering is, wanneer je een PM bericht rapporteerd. Volgens mij wordt dan het bericht zichtbaar voor de mods. En natuurlijk als je zelf besluit een bericht door te sturen, omdat de PM niet volgens de regels is, zullen we er wel wat mee doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Vragen aan de moderators

Xelles schreef:
Marit. schreef:Worden PM's gelezen door MOD's? :sweatdrop
AnsjJ2 schreef:@Marit: Volgens mij kunnen Hiki en Lex dat alleen. Heb je een probleem met een lid, kan je ons natuurlijk alles door sturen :)
Wij kunnen geen PM's lezen van niemand niet. PM's blijven altijd prive! Laat dat duidelijk zijn en er geen twijfel over bestaan :) Wij modereren daarom ook geen PM's, en dat zouden we ook niet willen.

De enige uitzondering is, wanneer je een PM bericht rapporteerd. Volgens mij wordt dan het bericht zichtbaar voor de mods. En natuurlijk als je zelf besluit een bericht door te sturen, omdat de PM niet volgens de regels is, zullen we er wel wat mee doen.
Inderdaad, admins en mods kunnen alleen berichten lezen als ze zijn gerapporteerd. Maar dat staat er ook boven.
Bericht rapporteren schreef:Gebruik dit formulier om de geselecteerde privéberichten te melden. Het bericht hoef je alleen te melden als het in strijd is met de forumregels. Het melden van een privébericht maakt de inhoud zichtbaar voor alle moderators.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Vragen aan de moderators

Dankje, dan weet ik dat ook! XD

Ik heb problemen met de pol in de Gouden kooi (link in onder mn sig)
Als ik 10 dingen invul komt van elke naam 2x de naam of 3x :S
Ik had FranSor net gePM't, maar nu is ze offline...

Als een MOD dat ff in zou willen vullen zou fijn zijn.

Vraag:
Wie is jouw favoriete bewoner

Opties:

Dennis
Jean
Staci
Juul
Lucas
Hannah
Faith
Armani
Mallory
Tipper

EDIT:
Dankje Ansj! :)

Laatst gewijzigd door Marit. op za 11 feb 2012, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Vragen aan de moderators

in hoeverre mag je powerposten in je eigen topic? bij een normaal topic moeten er minimaal 2 berichten tussen zitten, maar bij mijn eigen topic heb ik vaker de neiging om te powerposten... in hoeverre mag dat?

v oh, oke bedankt, dus als gebeurd er dit in een normaal topic:

dave: blablabla

iemand anders: blablabla

weer iemand anders: blablabla

dave: blablabla

dan ben ik aan het powerposten omdat er maar twee berichten tussen zit?

Laatst gewijzigd door Dave. op za 11 feb 2012, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen aan de moderators

Je moet minimaal 3 posten er normaal tussen hebben. Wordt er met een dag niet gereageerd in je topic dan willen we het nog wel eens door de ogen zien :) Heel vaak kan je ook gewoon je post editen en dan zet je er groot neer: EDIT en mededeel je het in je topic naam :)


@Marit: Ik zal ff kijken of het me lukt :P Macbook is weer sloom grrr.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Vragen aan de moderators

Er kunnen inderdaad situaties zijn dat mods een oogje toe knijpen, maar het heeft niet zo heel veel zin om elke situatie apart te bespreken of wel? ;) laten we dat dan maar ook niet doen en ons richten op de volgende vraag.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie