Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

73 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

weet je dat toen we de site gingen bouwen we ons afvroegen of we wel een forum wilde :cry we waren bang dat het zo een dood forum zou worden.

gelukkig hebben we helemaal ongelijk gekregen: het forum is springlevend en gezellig en er gebeurt van alles. En dat inderdaad allemaal door de leden.

:bloemetje
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Dank voor de bloemen :D

Tja, volgens mij zijn er nu al meer dan 2400 leden :blink?! da's veel...
Maar er is wel duidelijk een vaste kliek aanwezig. erg grappig hoe mensen uit (bijna) alle lagen van de bevolking en leeftijden elkaar hier hebben gevonden en dat allemaal door dat (te) gekke virtuele poppenhuis :applaus
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

30? Dat zijn er wel meer hoor :)

Er zijn er misschien 30 die behoorlijk intensief dingen plaatsen, maar we hebben ook een redelijk grote groep die niet zo veel post, maar wel erg veel leest.
Afbeelding
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Nou dan heb je mijn zusje nog nooit gehoord xD
die kan echt een uur lang kei snel praten waar een ander een hele dag voor nodig zou hebben en nog is ze niet uitgepraat :scared
Gebruikersavatar
Tamaralalala
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
318
Lid geworden op:
zo 27 dec 2009, 12:32

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

simsmodel schreef:^^Weetje het zeker?? :laugh (terinlichting: tamaralalala en ik zijn klasgenoten :lol ) En yup het klinkt mij ook wel goed in de oren. :blush
als je mijn cijferlijst had gezien, wist je wel dat ik geen tijd heb om al die downloads en dergelijke op te zoeken. :$
I will always tell you the truth.
Alice Cullen, Twilight, Chapter 20, p.412
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Nou zo beroerd is het toch ook weer niet? :$

Ontopic: Ik ben al in proef bij een sims site! Maar later zou ik wel willen overwegen om hier te helpen. Alleen wanneer de teamleden me nodig hebben dan! XD Eerst van SmartSim maar een bloeiende site maken. :$ XD
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Mochten er nog mensen worden gezocht voor vertaalwerk van Engels naar Nederlands: I'm your girl! Ik doe de lerarenopleiding Engels en zit nu aan het einde van mijn tweedejaar. En elke oefening kan ik gebruiken.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie