Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

73 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Sims 3 Nieuws Vacatures

Sims 3 Nieuws zoekt nieuwe teamleden

Heb jij zin om mee te werken aan Sims 3 Nieuws?

We hebben momenteel verschillende open vacatures en wie weet ben jij wel die Simfan waar wij naar op zoek zijn voor onze steeds maar groeiende Sims 3 fansite?

Sims 3 Nieuws wordt gerund door prettig gestoorde Simfans die graag Sims 3 spelen en hun liefde voor het spel niet onder banken of stoelen steken en dat graag met andere Simfans willen delen door het brengen van nieuws, specials, verslagen, tutorials, downloads, sneak previews en veel, veel meer.

Voor ons is het belangrijk dat je een echte teamspeler bent: dat je naast je specifieke taak binnen het team ook meedenkt en meepraat over de toekomst van de site en ook zelf met allerlei ideeën komt om Sims 3 nieuws nog beter, leuker of gekker te maken. En dat je zelfstandig kunt werken maar niet vergeet dat we Sims 3 Nieuws als team maken.

Verder moet je redelijk goed de Nederlandse én Engelse taal beheersen, natuurlijk verstand hebben van het spel, niet bang zijn om soms flink de handen uit de mouwen te steken en ervaring hebben in het schrijven en posten op blogs & sites en wat HTML kennis zou meegenomen zijn.

Nou vraag je je waarschijnlijk af wat je voor al je harde werk terug kan krijgen. Onthoud dat deze website met veel plezier gemaakt wordt. Het is een website die door Simsfans gemaakt en onderhouden wordt. Wij stoppen onze tijd in Sims 3 Nieuws voor de bezoekers, elke reactie die we krijgen, elke compliment of feedback is waar wij het voor doen. Niet te vergeten de uitnodigingen naar previews of andere evenementen die EA organiseert. Vindt jij dit voldoende reden om je bij onze team aan te sluiten, wacht dan niet te lang met aanmelden voor de functie die jij wil hebben.

Voor je achter je toetsenbord kruipt en ons een reactie stuurt nog één ding: bedenk van te voren goed hoeveel tijd je ongeveer zou kunnen besteden aan meewerken aan onze site. Dat is uiteraard afhankelijk van je taak binnen het team maar al met al kost het toch vaak meer tijd dan je denkt.

Mocht een van de openstaande vacatures echt iets voor jou zijn dan kun je eventueel in dit topic reageren. Maar beter is het om ons via het S3N contactformulier te melden dat je wel geinteresseerd bent.

* OPEN SOLLICITATIES

Heb jij mischien een idee waarvan je vindt dat dat echt op Sims 3 Nieuws moet komen? En heb je zin er zelf en met het S3N team je tanden in te zetten? Dan kun je altijd een open sollicitatie sturen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
TheUnicorn
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 23:54

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Ik ben even aan het pluizen met workshop enz...
en ik wil het onder de knie krijgen,
dus ik wil in de toekomst graag dingen creeeren...
Ik kan daarbij, by the way, alle hulp gebruiken,
dus wie er meer verstand van heeft dan ik, meld je even...
Verder zeg je maar wat je precies nodig hebt, misschien kan ik helpen,
tussen het studeren door... :wink
*Stand Up For What You Believe In, Even If It Means Standing Alone!
*'Don't cry because it's Over. Smile because it Happened.'
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Tot December gaat het team flink veel Wereldavonturen spelen: we hebben er lang op zitten wachten.

Ergens in December gaan we kijken of er nieuwe teamleden nodig zijn en dan komt er vast wel een oproep online.

:d
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lieve
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
ma 12 okt 2009, 16:12

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

hiki schreef:Tot December gaat het team flink veel Wereldavonturen spelen: we hebben er lang op zitten wachten.

Ergens in December gaan we kijken of er nieuwe teamleden nodig zijn en dan komt er vast wel een oproep online.
:d
Bedoel je hier moderators op het forum mee of zo'n custom content maker? :smile
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Lieve schreef:
hiki schreef:Tot December gaat het team flink veel Wereldavonturen spelen: we hebben er lang op zitten wachten.

Ergens in December gaan we kijken of er nieuwe teamleden nodig zijn en dan komt er vast wel een oproep online.
:d
Bedoel je hier moderators op het forum mee of zo'n custom content maker? :smile
Dat zullen we nog moeten bepalen, mochten we dus vinden dat we wel wat extra hulp kunnen gebruiken :wink
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

^^Weetje het zeker?? :laugh (terinlichting: tamaralalala en ik zijn klasgenoten :lol ) En yup het klinkt mij ook wel goed in de oren. :blush
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Iedereen zou wel teamlid willen zijn..
Ik ook...
Maar ik denk dat het S3N team hun teamleden niet willekeurig uitkiest.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Het lijkt mij ook cool om er bij te horen !
Vind het altijd erg interessant om jullie stukjes te lezen, en de filmpjes vind ik leuk. de downloads zijn wel super fijn iedere dag.

Misschien is het een idee om een Review & Preview te doen over Ambities, maar goed die zou zowiezo komen. Maar het lijkt mij wel leuk om daar aan mee te werken!!
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Nadat alle feestelijkheden rondom ons 1 jarig bestaan zijn afgelopen is het de bedoeling dat we gaan kijken hoe het met het team zit en of er nog mensen nodig zijn.

Dat betekend niet dat er mensen nodig zijn maar dat we wel gaan kijken hoe en wat. In het verleden deden we oproepen maar dat werktte niet echt. Dus nu letten wel altijd op wie we eventueel kunnen vragen om een bepaalde functie binnen het team te vervullen.

En inderdaad: werken aan S3N is erg leuk maar kost ook veel tijd: vergeet niet dat het plannen en bespreken van dingen ook veel tijd kosten. Zeker als je dat online moet doen: werken in een echt kantoor zou stukken sneller gaan.

Met andere woorden: we kijken altijd naar of we nieuwe mensen nodig hebben en wie we daar voor zouden kunnen vragen.

:knuffel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Maar met z'n allen dragen we sowieso een steentje bij aan het bouwen van de site ;-) (H)
Ik vind de leden (of rondhangend simstuig, sims schorriemorrie, sims verslaafden) echt een heel leuke, gezellige groep mensen :knuffel :gitaar :thumbsup
Was vroeger nooit echt weg van forums, maar ben hier niet van af te slaan, zoals de meesten wel weten :P en dat zegt wat! :klap

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie