Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

73 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Ergens in juli komt er een oproep online voor een vertaler (ENG - NL / NL - ENG) : een serieuze vertaler die ons regelmatig wil helpen met vertalingen.

Meer informatie volgt dan wel maar dan kunnen mensen er vast over nadenken of ze daar zin in hebben maar vooral tijd en energie in willen steken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Hmm.. mijn engels en nederlands zijn beide uitstekend. Vertalen vind ik erg leuk om te doen, wou toen ik nog in nederland woonde altijd lerares engels zijn. Heb ik toen moeten opgeven. Maar ik vertaal nu dus nog vaak dingen als tolk tussen mijn verloofde en mijn familie in.

Ik ga er zeker vast over nadenken, heb zat vrije tijd, maar aangezien ik redelijk nieuw ben op dit forum moet ik nog even zien of het een blijvertje is. Energie steken in fora is iets wat ik al geruime tijd doe, dus die druk ben ik wel gewend. Zal der eens even over piekeren tot de oproep er is ^^
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Enne, je moet er goed over nadenken, in het begin vond ik het ook wel leuk maar je leest/vertaalt elke keer over een bepaald onderwerp, en dat kan best saai worden :S
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Dat lijkt mij een erg goed idee!
Ik ben onderhand een redelijke vaste klant op het forum hier geworden, log elke dag wel 5x in..
En na lang denken heb ik besloten, dat het vertaalwerk wel iets voor mij zou zijn.
Als ik dat zou mogen gaan doen, lijkt mij het idee van FranSor een erg goed idee.
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Aangezien de vakantie periode sowieso een rommelige tijd is voor iedereen en vooral voor een team achter een site, zoals S3N. Zullen we pas na deze periode nieuwe teamleden gaan zoeken, want dat is wel het plan eigenlijk dat te doen nu Patricia weg is en Kyta tijdelijk niet actief. Heeft toch een behoorlijk gat in ons 'personeelsbestand' geslagen.

Maar leuk dat jullie in ieder geval al interesse hebben. Interesse tonen uit jezelf vergroot wat mij betreft altijd je kans :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

FranSor schreef:Kan niet wachten Hiki.
Mocht er ondertussen iets vertaald worden maar de standaard vertaler heeft geen tijd: Let me know.
Je krijgt vanmiddag een PM van me: we hebben een klus voor je. Hopelijk ben je niet op vakantie.

:fluit
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Sims 3 Nieuws Vacatures

Even een update: ergens volgende week komt er - zoals we al eerder beloofd hebben - een oproep online voor nieuwe teamleden.

Tot dan beantwoorden we geen vragen over wat voor vacatures er zijn: dat zien jullie volgende week wel. Xelles is Hoofd Personeelzaken (of zoiets) en hij regelt de hele mikmak.

xD
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie