Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Sims 3 Nieuws zoekt nieuwe teamleden, vacatures nu open!

Nog even een korte mededeling over de deadline en het contact opnemen.

De vacatures zullen in principe altijd open blijven staan als we er geen geschikt teamlid voor kunnen vinden. Dus een echte deadline is er niet. Maar als je bij de eerste 'ronde' wilt zitten moet je natuurlijk wel zsm reageren. En er is natuurlijk de kans dat we na de 'eerste ronde' gewoon geschikte teamleden gevonden hebben voor een vacature en dan halen we die vacature gewoon weg.

We hebben nog geen datum vastgesteld wanneer we de nieuwe teamleden officieel uit zullen nodigen. Maar vanwege de drukte (GamesCom) zal dat niet eerder gebeuren dan eind volgende week. Niemand zal tot die tijd een mailtje krijgen. We verzamelen nu alleen nog de sollicitaties en eind Augustus ongeveer gaan we ze behandelen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Sims 3 Nieuws zoekt nieuwe teamleden, vacatures nu open!

kaskai schreef:Moet je dat mailtje dan gelijk beantwoorden? want ik ben in die periode net op vakantie en weet niet of ik daar internet heb :S
Zit daar maar niet over in, daar zullen we op letten.

Als je op vakantie gaat en je hebt nog geen mailtje binnen gehad, dan je natuurlijk altijd aan ons melden dat je weg bent. Dan zullen we daar rekening mee houden, indien we jou uitkiezen natuurlijk ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Sims 3 Nieuws zoekt nieuwe teamleden, vacatures nu open!

Hmmm...lijkt me wel leuk om iets te gaan doen, ben gek op fröbelen, frutselen, fantasie. etc...
maar ik blijf liever een "lone ranger"^^ (H)
Ik kan altijd op jacht gaan voor jullie naar specifieke dingen, zoals fantasy etc.. je kunt altijd een beroep op me doen, maar ik bind me liever nergens aan ;-)

Wat me eraan herinnert...ik moet nodig m'n topic weer eens oppoetsen lol :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie