Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Sims 3 Nieuws zoekt nieuwe teamleden, vacatures nu open!

Afbeelding
Het huidige Sims 3 Nieuws bestaat nu meer dan een jaar. In dit jaar is onze site gegroeid, we hebben veel meer forumleden gekregen, de site wordt dagelijks meer bezocht en ook het team achter de website is ook langzaam maar zeker iets groter geworden.

De laatste tijd zien wij echter in dat de huidige teamleden vaak onder erg grote druk moeten werken, omdat we een relatief klein team hebben en we gewoon veel te doen hebben. Zo nu en dan valt er ook iemand (tijdelijk) weg en wordt het dus nog drukker voor de overige teamleden. Daarom hebben we besloten een hele groep nieuwe teamleden aan te gaan nemen met wie wij samen de site nog groter, beter, mooier en vollediger willen maken. En jij kan daarbij zitten!

Vaak kiezen wij zelf uit wie wij als teamlid aan zouden willen stellen. Maar nu willen wij iedereen de mogelijkheid geven om te solliciteren naar  S3N Teamlid. Aangezien wij redelijk wat sollicitaties verwachten kunnen we natuurlijk niet iedereen uitkiezen, we zullen de mensen die naar ons idee het beste in ons team passen daadwerkelijk uit gaan nodigen. Als je erover twijfelt of je wel 'goed genoeg' bent, dan willen wij je toch vragen gewoon een sollicitatie in te sturen, wie weet pas je wel beter bij ons team dan je zelf verwacht! En niet geschoten is altijd mis.

Voor de volgende functies zoeken we teamleden.

Op deze pagina staan alle functies uitgebreider beschreven en kan je solliciteren.
  • Nieuws Redacteur voor andere Sims Games (1)
  • Moderators (1 of 2)
  • Technisch en Grafisch Teamlid (1)
  • Gidsen en Tuturial schrijvers. (1 of 2)
  • CC (Download) makers. (1 of 2)
  • S3N Journaal Teamlid (1 of een groepje)
Ook is er de mogelijkheid om een open sollicitatie in te sturen als je zelf nog een goed idee hebt.
| Klik hier om naar de vacature pagina te gaan en om te solliciteren |
Afbeelding
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Sims 3 Nieuws zoekt nieuwe teamleden, vacatures nu open!

Ik heb gekozen voor moderator. Ik wil heel graag wat meer doen voor S3N. Ik heb ook een schatting gemaakt van mijn tijd, rond de 2 uur meestal per dag. Maar dat lezen jullie allemaal in mijn bericht (A).

Ik ben benieuwd wie het allemaal worden, het zou natuurlijk super zijn als ik mee mag werken bij S3N. :wub Dat hoopt natuurlijk iedereen :p

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie