Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Sims 3 Nieuws zoekt nieuwe teamleden, vacatures nu open!

simsteven schreef:spannend hoor :P ik heb me niet aangemeld :( jammer, had ik wel moeten doen
Kan nogsteeds hoor :)

Mocht er een hele goede sollicitatie binnellen komen, dan stellen we onze huidige ideeen bij :)

@Marinaatjuh, volgens mij heeft Hiki dat een paar berichten geleden al gezegd. Binnenkort, maar voor het einde van de maand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Sims 3 Nieuws zoekt nieuwe teamleden, vacatures nu open!

Marinaatjuh schreef:@ Essel & Ayumii: Echt? Nou ik hoop het zo want ik kan het combineren met school en ik vind het hartstikke leuk ook om te doen :D

Hiki, komt de uitslag binnenkort? :$
En dat vind IEDEREEN leuk om te doen ;) Mij wel, ik ben erover uit :P Ik had even nagedacht, of ik het wel kan combineren met school, omdat in het begin ik mijn rooster nog niet wist, en nu dus wel ;) Het lijkt me supergaaf :wub Nu maar wachten (A)
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Sims 3 Nieuws zoekt nieuwe teamleden, vacatures nu open!

Deze week gaan we het eerste groepje nieuwe teamleden introduceren :)

Ge leest het goed... eerste groepje. 6-8 nieuwe teamleden in een keer zou een te grote invasie zijn. Er blijven dus sollicitaties openstaan en diegene die niet uitgenodigd zijn zullen wellicht later dit jaar nog uitgenodigd kunnen worden als we dat nodig vinden (als we hopelijk ook onze vernieuwde website zullen hebben).

In ieder geval iedereen al bedankt voor zoveel enthousiaste inzendingen en de reacties in dit topic dat jullie amper kunnen wachten. Helaas zullen we de meeste mensen die wat ingestuurd hebben moeten teleurstellen, alvast sorry daarvoor! :cry
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie