Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

90 berichten • Pagina 5 van 5

SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Ik vind de site super zoals die nu is, heel overzichtelijk en de kleuren storen mij eigenlijk niet. Ik vind ook dat als de kleuren wel aangepast zouden worden, dat de site juist niet te veel simskleuren moet gebruiken. Dan begint die inderdaad te veel op de officiële sims 3 site te lijken en dat zou ik jammer vinden want deze site vind ik juist heel origineel zoals die nu is :thumbsup ..
Wat wel aangepast zou kunnen worden is zoals al eerder vernoemd ook zoals voor de uitbreidingen en tools gedaan is, een overzicht van het basisspel zelf. Niet dat ik die pagina's zelf veel gebruik maar voor diegenen die nog niet veel afweten van de sims 3 zou dit wel handig kunnen zijn.
Een overzicht van de 5 laatste belangrijke nieuwtjes vind ik ook een goed idee, alhoewel ik de 'onbelangrijke' nieuwtjes zelf ook wel allemaal lees.
Voor de rest heb ik geen opmerkingen, ik vind het gewoon een hele leuke site en voor mij hoeft er helemaal niets aangepast te worden
maar toch succes met het verbouwen :thumbup
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Ja, daar heb ik ook wel eens over gedacht, want ik heb Wifi op mijn mobiel en kan dus gratis internetten, bijv. thuis of ergens anders waar zo'n punt is, maar S3N is zo zwaar dat het laden heel lang duurt en dan kan ik niet inzoomen omdat het te zwaar is voor mijn mobiel.

Maar ik weet niet of het mogelijk is...
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Ik zou het prettiger vinden als de nieuwtjes gesorteerd zouden zijn op datum, dat elke dag zeg maar een aparte pagina heeft.
Dat zou de boel wat overzichtelijker maken.
Ook is het handig voor mensen die een tijdje niet op deze site hebben gekeken, want dan kunnen ze van elke dag het nieuws makkeijker bekijken.
Toen ik namelijk op vakantie was had ik maar af en toe internet, en vond ik het erg onhandig om steeds op oudere berichten te klikken.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie