Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

90 berichten • Pagina 3 van 5

Voske
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
di 24 nov 2009, 21:26

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Eigenlijk is de layout gewoon goed.

Het enige wat ik anders zou willen zien is het menu:
Dat je bij het hoofdmenu, waar dus Basis info, uitbreidingen enzovoort staan, net als de submenu erna, dat je dan ook direct al, kan zien, wat daar achter zit, zonder dat je erop hoeft te klikken.

En een sitemap mis ik. Persoonlijk vind ik dat altijd wel handig.

Verder vind ik dat een aantal dingen, wat nu onder tutorial staat, beter bij basis info kan:
en hiermee bedoel ik alle sims guides.

Tot slot mis ik nog één pagina. Het pagina over De Sims 3 zelf. Ipv de uitbreidingen, accessoires en tools.

Dat was het wel denk ik. :)



En dan nog even over de kleuren.
Doe gewoon een kleurenpalet. Waar iedereen zijn eigen kleur kan kiezen. Want straks is het rood, en dan moet het weer groen zijn en dan weer blauw. Enzo enzo enzo. (A) :thumbup :woot
ERROR: Het opgevraagde onderschrift is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Een zoek funtie op de homepage en het forum, als het niet teveel moeite is. Dat is makkelijkervoor belangrijke onderwerpen (Lees: De EA download manager is weer n's gecrasht en dus, me sims ook :l )
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
TenerifeTerreur
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2779
Lid geworden op:
vr 11 dec 2009, 12:06

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Ikzelf vind het idee van een kleuren pallet erg goed...
dat dit de standaard kleuren zijn en dat leden zelf een kleuren pallet kunnen kiezen...
maargoed, daarvoor moeten we xelles lief aan kijken of dat mogelijk is en niet te veel tijd inneemt...

en het idee iets meer groene ( simskleur ) details maken vind ik ook wel wat hebben
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

meestersim schreef:Een zoek funtie op de homepage en het forum, als het niet teveel moeite is. Dat is makkelijkervoor belangrijke onderwerpen (Lees: De EA download manager is weer n's gecrasht en dus, me sims ook :l )
We hebben al een zoekfunctie op de site. In de rechter kolom, net onder het menu staat de zoekfunctie op de site. Op het forum staat het rechtsboven, onder het logo. Daar staat een link "Zoeken" ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Eerlijk gezegd ben ik heel tevreden over de site.

De rechter kolom gebruik ik eigenlijk nooit maar ik vind het ook niet storend.

De kleur is dan misschien nogal bruin maar ik vind het wel allemaal goed leesbaar. En dat blijft bij mij op nummer 1 staan als ik een site bezoek.

Het enige wat mij nog steeds een beetje stoort is : als er een link staat dat hij dan in dezelfde pagina opent en niet een nieuw tabblad pakt. Ik vergeet nog heel vaak om rechts te klikken en dan dat zelf te doen . Als ik dan klaar ben met lezen klik ik de pagina weg..........en ja dan moet ik jullie weer opnieuw openen.

Succes met bouwen
Gebruikersavatar
lrtz
Snackventer Snackventer
Berichten:
77
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 09:00

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Als ik de computer opstart is het eerste wat ik doe op internet op sims3nieuws kijken.
Ik vind het niet storend om naar beneden te moeten scrollen voor belangrijk nieuws want het onbelangrijke lees ik ook gewoon.

Wat ik wat minder vind zijn de kleuren, maar dat is erg persoonlijk. Ik hou niet zo van bruin maar de pluspunten zijn veel groter dan het kleine minpuntje van de kleuren.

Ga zo door in ieder geval! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Ik zou (naar mijn mening) niets aan de kleuren doen. Bij lichtere kleuren gaan je ogen namelijk pijn doen als je wat moe bent. :)
Dat kleurenpallet is anders ook een goed idee.

En misschien dat nieuwe forumleden meteen naar de regelpagina worden doorverwezen zodat hier minder dubbelposters etc. komen. (alhoewel hier al geen dubbelposters zijn, maar ze kunnen er komen :blink )
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Ik kan jullie alvast teleurstellen, sorry, verschillende kleuren zelf laten kiezen door bezoekers gaan we niet doen. Is best veel werk om zoiets goed te laten werken en is eigenlijk alleen nuttig voor vaste bezoekers, die de moeite zullen nemen de kleuren aan te passen.

Aangezien de kleur toch wel erg vaak genoemd wordt, denk ik (spreek even namens mezelf), dat we daar wat verandering in aan moeten gaan brengen. Helaas gaat het meer groen wat sommige leden willen niet goed samen met bruin, niet op websites in ieder geval. Meer tips over kleuren en natuurlijk andere dingen blijven welkom :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
laffie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
do 01 apr 2010, 18:35

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Ik zelf vind de site op zich wel oke, de kleuren zijn gelukkig niet druk :] en das wel fijn, alleen zijn het dan wel van die saaie bruin tinten en dat is ergens weer jammer, want het is een hele gezellige site met hele gezellig mensen (: dus het zou allemaal wel wat vrolijker kunnen. verder heb ik niks te klagen over de werking van bv. knopjes die je ergens naar verwijzen enzo :D het is allemaal heel handig :thumbsup

tip: kleuren als geel (niet van dat felle) enzo vind ik eigenlijk wel bij bruin passen, en het geeft het allemaal een wat kleurig uiterlijk ^^, maar je zou ook gewoon over kunnen gaan op de sims kleuren want dat trekt denk ik meer aan, aangezien het een sims 3 site is :]

succes (:
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie