Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

90 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

@Zemm, over het algemeen komen hier sims fans die nieuws over De Sims (3) willen. Je kan niet altijd objectief zeggen welke berichten belangrijk zijn nee, maar de aankondiging van een nieuwe uitbreiding lijkt me toch wel vrij belangrijk te noemen voor onze bezoekers :D

En inderdaad, de tweakers style past niet helemaal bij een Sims site. We hebben redelijk wat nieuws op een dag, maar ook weer niet zo veel dat zo'n overzicht noodzakelijk is.

@Nina. Je, je onderschrift is wat aan de grote kant (A) . Maar niet storend wat mij betreft, die van Essel is wel wat te groot doordat er nog tekst bijstaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Durf het dus haast niet te zeggen maar ik doe het toch : de kleuren :P , mag van mij wel wat vrolijker :D .

Verder geen op of aanmerkingen jullie hebben een top site en die vind ik heel overzichtelijk :thumbup of toch ...... sommige onderschriften zijn zo vreselijk groot, dat mag van mij wel wat minder ;-)
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

In de discussie over kleuren meng ik me verder niet. Ik heb er niks op tegen als het eventueel veranderd maar ik ben zelf een beetje kleurenblind dus lijkt me geen goed idee om dan kleuren te verzinnen. 8-)

En vrolijker is kleuren? Of ook eventueel meer 'versieringen' enzo? Is het ook te strak?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

hiki schreef:In de discussie over kleuren meng ik me verder niet. Ik heb er niks op tegen als het eventueel veranderd maar ik ben zelf een beetje kleurenblind dus lijkt me geen goed idee om dan kleuren te verzinnen. 8-)

En vrolijker is kleuren? Of ook eventueel meer 'versieringen' enzo? Is het ook te strak?
Het is zeker niet te strak en aub geen versieringen ;-) , maar wat frissere kleuren dan dit "saaie" bruin zou ik wel waarderen :bloemetje

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie