Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

90 berichten • Pagina 4 van 5

revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Xelles schreef:
De feedback die tot nu toe al gegeven is:

Layout:
  • Het kleurenschema zou wat anders mogen.

Werking:
  • Het belangrijke nieuws verdwijnt te snel van de homepage. Het wordt vrij snel overspoeld door minder belangrijk nieuws.
    Het menu is overzichtelijk.
Ik heb zo vermoeden dat dit van mij komt? :sweatdrop

Ik zou idd de graphics op de site verbetere het is allemaal zo plat, het hoeft geen flitsende web 2.0 te worden integendeel maar er mag zeker een hoop vernieuwd worden, deze layout is namelijk iets van begin 2002/2003.

ik heb zat ideetjes en als jullie vragen of ik zou willen helpen dan doe ik dat graag :D

dus ik hoor het wel :thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Heb inderdaad een punt van jou overgenomen, dat nieuwtjes snel verdwijnen. De kleuren wordt verder veel genoemd.

Je mag je ideetjes hier plaatsen en anders ontvang ik ze graag via PM. Alles is welkom :) We zijn nog niet in een fase waar we aan het bouwen zijn, we bedenken nu alleen maar aan de hand van de feedback en ideeën.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Even over mij van de kleuren (hmm.. Zit daar nou een gramaticafout in of niet..) : Simskleuren zijn meestal nogal fel (wat 's ochtends en 's avonds niet fijn is), en dan (vind ik) dat het ook ietwat veel op het officiele sims3 forum gaat lijken.
Ik zou wat minder felle kleuren wel fijn vinden.


Ik zou de website vooral niet te groot (qua computerformaten gesproken zoals gigabite) maken zodat hij op computers met slechtere internetverbinding ook goed werkt.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Mastvlag schreef:Even over mij van de kleuren (hmm.. Zit daar nou een gramaticafout in of niet..) : Simskleuren zijn meestal nogal fel (wat 's ochtends en 's avonds niet fijn is), en dan (vind ik) dat het ook ietwat veel op het officiele sims3 forum gaat lijken.
Ik zou wat minder felle kleuren wel fijn vinden.


Ik zou de website vooral niet te groot (qua computerformaten gesproken zoals gigabite) maken zodat hij op computers met slechtere internetverbinding ook goed werkt.
je moet vind ik minder bruin en meer naar de sims kleuren. dat wil niet zeggen dat je felle kleuren moet gebruiken waarvoor je een zonnebril savonds nodig hebt :P

en over gigabite. ik geef jou de opdracht om een site te maken van 1 gigabyte groot als je dat lukt dan bellen we de krant :P websites zijn rond 11/20 mb het design en de codes de rest (downloads etc.) die maken het zwaarder en dat is iets wat ze all in de hand houden dus zou geen probleem moeten worden :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Dit zag ik al op een andere site, en dit is denk ik wel een goede oplossing:

Een knopje waarmee je kunt aanvinken wat je wilt zien: Foto's, artikelen of Video's. Je kunt bijv. Video's uitzetten om alleen Foto's en artikelen te zien. En ga zo maar door.

Ik hoop dat dit wel mogelijk is:P
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

hiki schreef:
Xelles schreef:Ik ga zelf ook maar feedback geven... de meer lezen regel valt niet genoeg op :(
Daar kan ik niks aan veranderen; dat moet jij doen :fluit
Daarom noem ik..., anders vergeet ik het straks zelf nog aan te passen :lol

revolutionart schreef:Toch een vraag: hoeveel grafische designer zitten hier? eigenlijk
Ik, mezelf en me eigen zijn er 3. Maar eigenlijk is het 1 :)

Maar eigenlijk is het hele team en het hele forum op dit moment de grafisch designer. Zolang er geen kleurenschema voor wordt gesteld waar lila en gif-groen de hoofdkleuren zijn staat iedereen vrij dingen te bedenken/ontwerpen. Of we en (ik vooral) uiteindelijk besluiten er wat mee te doen is een tweede...

Over het algemeen doe ik de technische dingen, en ook design heb ik wel een aardig handje van. Dat neem ik dus op me bij deze vernieuwing. Huidige design is door een extern persoon gemaakt (Rosana).
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

hiki schreef:Kuch ... ik heb Rietveld academie gedaan afdeling grafische vormgeving ;-)
Dan hebben we er al 2 xD

@Zemm. We zijn niet van plan om de kleuren zo drastisch te veranderen dat bruin er gewoon niet meer in voorkomt. Herkenbaarheid moet er blijven ;)

Dus of het nodig is om die kleuren op YouTube en Twitter aan te passen weet ik niet. Het forum blijft in ieder geval voorlopig zo.
Afbeelding
revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

ok dan is het dus:

Xelles, Hiki en ik alleen hoor ik niet bij het team :P ik doe webdesign, 3d design,video design.

http://www.apokalypsis.nl << webdesign + intro

3D modeling:

Afbeelding

https://fc01.deviantart.net/fs70/i/2010 ... nart21.jpg

zo zie je wat ik doe. tevens zou ik voor een goed kleurenschema gaan kiezen zoals je zei gif groen moet je niet doen :D

owja en kijk even hier:

http://www.revolutionart.nl/s3e/ en dan de Sims 3 informatie rechts die knoppen, dat is veel mooier dan hoe het hier is :sweatdrop
Afbeelding
laurekeplayer
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
wo 24 feb 2010, 15:55

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Wat ik heel postief vind aan de site dat is als er nieuwe uitbreidingen uitkomen ze rechts aan het beeldschem komen. De opdeling bovenaan vind ik ook heel gemakkelijk, zo vind je snel alles terug als uitbreidingen, dowloads.. Wat ik dan weer negatief vind - dat is hierboven ook al vernoemd - dat is dat belangrijke delen bv. nieuwe uitbreidingen, nieuwe informatie,.. snel overspoelt wordt door informatie zoals een nieuwe uitdaging, beste dagboek van het jaar. Misschien dat dit nog verder opgedeelt kan worden ofzo..

Maar het allerbelangrijkste is dat ik ondanks het negatieve puntje dit een zeer goede site vind, nog beter dan de officiële sims 3 site! Met heel veel nieuws en updates.
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

revolutionart schreef:Toch een vraag: hoeveel grafische designer zitten hier? eigenlijk
Ik ben gediplomeerd grafisch vakman reproductietechniek, heb wel wat ontwerp- en opmaakwerk gedaan en ook wat met internetsites gedaan .. kuch, kuch :$

Wat de kleuren betreft: naar mijn idee moet je uitkijken, dat je niet teveel naar andere sites gaat neigen; en die gebruiken allemaal zo ongeveer het Sims groen wel ergens.

Dat veel leden het wat frisser willen zien kan ik overigens wel begrijpen. Maar ik vind het argument, dat iemand gebruikt, dat alles door de rust en deze kleuren zo lekker leesbaar is ook wel een goede. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Feedback over de layout en werking van de S3N website.

Even een kleine opmerking nav wat opmerkingen her en der op onze site en forum:

S3N zal uitgebreid aandacht gaan besteden aan De Sims Middeleeuwen.

Het lijkt er nu even op alsof we De Sims 3 vergeten maar dat is alleen maar omdat daar op dit moment veel nieuws over is.

Bij de plannen over de verbouwing nemen we mee dat niet iedereen geinteresseerd is in nieuws over De Sims Middeleeuwen.

Hoe we dat praktisch gaan oplossen wordt wel duidelijk als de verbouwing af is.

xD
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie