Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

26 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Welkom bij het S3N team Fransor

Heya mensen

Het S3N team heeft een nieuw lid: Fransor, zij heeft de hele review van Ambities vertaald en zal dus voor onze site vertalingen gaan doen.

Fransor heeft - als alle nieuwe teamleden - een maand proeftijd maar we hopen dat ze over 4 weken volledig teamlid is.

welkom bij de club Fransor!

:applaus
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Welkom bij het S3N team Fransor

superfan schreef:wow dat gaat hier echt snel met de groei :blink
Nouja.. soms krimpen we ook weer een beetje :(

Patricia is onlangs gestopt en daarvoor moesten we helaas ook al afscheid nemen van Zemm (als teamlid dan ;))
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Welkom bij het S3N team Fransor

De keuze wie we als vertaler vragen gebeurt achter de schermen en kan een beetje willekeurig overkomen maar is dat niet. Er waren meer leden die wel wilden vertalen maar op een gegeven moment moesten we de knoop doorhakken.

Na de zomervakantie komt er een oproep voor nieuwe teamleden en wie weet zit er dan wat voor jou ook weer tussen.

http://www.sims3nieuws.nl/2010/07/05/wo ... n-teamlid/
Afbeelding
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Welkom bij het S3N team Fransor

Naar mijn idee is het normaal om andere kandidaten ook een kans te geven een vertaling te maken, zodat je een betere keuze kunt maken. Daarnaast is het ook een normale gang van zaken, om op zn minst een afwijzing te sturen. Dit is een beetje.. slordig.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Welkom bij het S3N team Fransor

Sorry dat je dat zo voelt maar we hebben voor de vertaler geen openbare sollicitatie gevoerd maar Fransor gewoon gevraagd.

Als we een opembare sollicitatie hadden gehouden hadden we een post gemaakt waarin we iedereen die gereageerd heeft bedanken.

xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Welkom bij het S3N team Fransor

Jullie hebben echter wel aan mensen gevraagd er alvast over na te denken omdat er een openbare sollicitatie aan zat te komen, dit wekt dus valse verwachtingen:
hiki schreef:Ergens in juli komt er een oproep online voor een vertaler (ENG - NL / NL - ENG) : een serieuze vertaler die ons regelmatig wil helpen met vertalingen.

Meer informatie volgt dan wel maar dan kunnen mensen er vast over nadenken of ze daar zin in hebben maar vooral tijd en energie in willen steken.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Welkom bij het S3N team Fransor

Laatste reactie hierop: nogmaals we hebben geen oproep neer gezet en wat jij quote is al van even geleden en binnen het team zijn er sindsdien aardig wat dingen veranderd en daarom zijn de sollicitaties verschoven naar augustus.

Deze discussie is daarom ook gesloten. Sorry dat je je zo voelt erover.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Welkom bij het S3N team Fransor

En dan zou het dus ook netjes zijn dat aan de wachtende mensen te melden, ipv zomaar iemand eruit te pikken.

Maargoed, door zulke praktijken ben ik wel weer klaar met dit forum ook,
Geen zin in deze achterlijke gang van zaken.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Welkom bij het S3N team Fransor

Namens het team kan ik je zeggen dat we ook blij zijn dat we jou niet hebben gekozen: je reacties spreken boekdelen namelijk.

Als je namelijk gewoon gelezen had wat ik geschreven heb zou je weten dat er nog oproepen komen maar nu niet. Maar ik val in herhalingen.

Dit topic gaat op slot: willen jullie Fransor feliciteren met haar teamlid worden dan kan dat via een PM aan haar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Welkom bij het S3N team Fransor

Hai allemaal!

Hartstikke bedankt voor alle lieve berichtjes. Het spijt mij voor de mensen die zich gepasseerd voelen. Onthoudt: Alle goede komen boven drijven, gewoon blijven proberen.

Ik hoop dat ik veel voor deze site kan betekenen en iedereen kan helpen om informatie te krijgen.

Nogmaals bedankt! :D

FranSor
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie