Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

35 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

STEMTOPIC: Win deze leuke Sims goodies met onze wedstrijd

hiki schreef:Afbeelding

Deze Mei vakantie hebben we voor jullie een nieuwe wedstrijd waarmee je leuke Sims goodies kunt winnen.

Het enige wat je hoeft te doen is een leuk bijschrift verzinnen bij een Sims 3 Ambities screen en de andere forumleden beslissen dan later welke 3 fotobijschriften een prijs verdienen.


Wat zijn de prijzen?

We hebben 3 fotolijsten met daarin De Sims goodies: de hoofdprijs is een grote ingelijste Sims 10e verjaardag laptopsticker.

De tweede en derde prijs zijn kleinere fotolijstjes met daarin De Sims 3 raamstickers.

Dus als je de stickers liever op een andere manier gebruikt kun je ze er zo uithalen! De prijzen zijn trouwens van Xelles; die wilde ze maar al te graag beschikbaar stellen.

Afbeelding

Wat moet je doen?

Deze wedstrijd werkt hetzelfde als onze S3N - Caption Contest: je verzint een leuk bijschrift bij een foto en zet die in dit topic neer.

Een week later kunnen alle forumleden 1 stem uitbrengen op hun favoriete fotobijschrift en uit die stemmen komen dan vanzelf de 3 winnaars tevoorschijn.

Wanneer gebeurt dit allemaal?

Van zaterdag 1 mei 2010 tot zondag 9 mei 2010 (15.00 uur) kun je 1 fotobijschrift in dit topic posten.

Van zondag 9 mei 2010 tot zondag 16 mei 2010 (15.00 uur) kun je 1 stem uitbrengen op jouw favoriete onderschrift.

Op maandag 17 mei 2010 maken we de prijswinnaars officieel bekend.

Wat zijn de regels?

- Je kunt maar 1 keer meedoen: dus maar 1 keer een fotobijschrift verzinnen en posten in dit topic; met meerdere accounts meedoen hebben we snel door.
- Ook bij het stemmen in de 2e week (daar zal dan een apart topic voor komen) mag je maar 1 stem uitbrengen; ook hier hebben we snel door als er valsgespeeld wordt.
- Stemmen op je eigen inzending is uiteraard niet toegestaan.
- Teamleden en hun gezinsleden zijn uitgesloten van deelname en van stemmen.
- Alleen forumleden uit Nederland en België mogen meedoen.
- Als je een prijs gewonnen hebt nemen we contact met je op via een PM en zullen om je huisadres vragen om de prijs te kunnen opsturen.
- Als blijkt dat er voor de 3 prijzen meer dan 3 winnaars zijn (bijvoorbeeld voor de laptopstickers prijs hebben meerdere mensen evenveel stemmen) dan beslist het S3N Team wie de winnaar is.
- Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

We wensen iedereen veel succes en veel inspiratie!

Afbeelding

Dit is de De Sims 3 Ambities screen waarvoor je een fotobijschrift moet verzinnen, je hoeft de screen zelf er niet bij te zetten, een fotobijschrift posten is voldoende.

Je hebt dus tot zondag 9 mei 2010 (15.00 uur) om dat te doen:

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: STEMTOPIC: Win deze leuke Sims goodies met onze wedstrij

Dit was de wedstrijd die we hebben uitgeschreven en hieronder vind je de inzendingen.

Iedereen kan 1 stem uitbrengen op jouw favoriete onderschrift en dat kan tot zondag tot zondag 16 mei 2010 (15.00 uur).

Lees voor je gaat stemmen nog even de regels door: die gaan namelijk ook over het stemmen.


Afbeelding
Hixxo
Je wou dus niet met mij trouwen hé! Ik pak je terug, je word nu verliefd op mij, HAHAH!
Wardonoid
Staan ze daar nu te roddelen over mij ??
Nina
Nieuwe ziekenhuismethode Sunset Valley: Spuiten worden vanaf nu buiten gegeven, dit blijkt na onderzoek beter te zijn voor de patient.
xstefanxsimsx
had ik maar een ander truitje aan gedaan..
simsmodel
Hopelijk krijg ik nou geen rimpels meer wanneer ik ouder word!
kas
the new season of grey's anatomy
TezzieSimz
Nieuwsflits:
De nieuwe chemische spuit word gebruikt tegen ziektes zoals De SimAlien griep en de simeritis.
Deze prik kun je alleen buiten krijgen want van muffige ziekenhuizen-lucht ontploft het spul (dus u mag geen ziekenhuis meer in als u een spuit heeft gehad wegens ontploffings gevaar)
Edwin
Met deze fluoriserende kit valt je prothesearm er niet meer af en geef je nog licht in het donker ook 8)
jkl1
Ww...wwa..wat ben je aan het doen? :scared
Ik ga er voor zorgen dat je nooit meer in het ziekenhuis kunt komen :twisted
En dat had je gedacht? :laugh
Ja natuurlijk want ik ben nog altijd de dokter ha ha ha ha ha ha ha ha ha! :twisted
jordoosims
Hmm, ik vertrouw deze dokter niet helemaal.
Volgens mij geeft hij me nu een prik zodat ik verliefd op hem wordt, in plaats van de jaarlijkse griep-prik!
thijmen96
"Zeg, eh... Hoort bloed niet rood te zijn?"
"Geweldig! Wat een hoogtepunt voor de wetenschap! Ik moet gelijk mijn collega's bellen en de pers en en en en -"
"Schat, kan je eerst die naald uit m'n huid halen? Alsjeblieft?"
Maritttt
Ik haalde die spuit alleen om knappe dokters te ontmoeten..
Ik noem deze niet echt knap.
Starrats
-NIEUWS FLASH-

Nieuwe revolutionaire patch voor De Sims 3.

Vandaag brengt EA een nieuwe revolutionaire patch uit voor De Sims 3. Met deze patch zal er een sims-dokter in je spel geïnstalleerd worden die al je Sims 1 voor 1 zal "fixen" door ze in te spuiten met groene plumbob vloeistof, hierdoor zullen je sims allemaal immuun zijn voor toekomstige bugs en ter plekken genezen van de bugs die ze hebben.
Ayumii
"Uhm...wie ben jij nou weer? :huh "
"Ik ben een dokter :D !"
"Dokters pakken sims niet zomaar op. Neshna. :glare "
"Ooo jaaa? Nou ik ben de dokter van de nieuwe generatie sims :laugh !" *Prikt*
redhead0966
"Met dit hulkserum geef ik u in een mum van tijd een ander kleurtje"
Muwhahaha
MimiFly
Het ruikt hier een beetje vreemd.
Zou hij soms... een scheet hebben gelaten :O
SmartSim
De vrouw: "Ik weet niet wat je aan het doen bent hoor, maar je prikt mis..."
ChatMetJet
Docter: Handen omhoog, of ik prik!
Vrouw: Maar hoe kan ik nou mijn handen omhoog doen als jij met die naald in m'n...
Docter: ZWIJG! Geef me nou gewoon je geld!
Vrouw: Maar hoe kan ik nou geld pakken als mijn handen in de lucht...
*PRIK!*
JustMyLife
WAARSCHUWING! Boeven verkleed als dokters lopen door de stad met veel te grote naalden. Als je geprikt wordt door iemand, zal je hoe dan ook je geld geven. Opletten dus!
frightened rabbit
vrouw: "Waarom is die spuit zo groot :?"

dokter: "weet ik veel, ik ben niet maker de sims 3 ambities."
Sterren
What the...Je ging zo toch niet om met elk meisje dat je ontmoette hé?
St.Sim
"mag je wel buiten het ziekenhuis spuitjes geven aan Patiënt?"

"dit is America, hier mag ALLES (H)"
apenfan
ik heb je een soa gegeven dus nu help ik je er ook weer vanaf
Tamaralalala
ook een inenting tegen de rode hond?
awesime
vrouw: "sinds waneer is drugs legaal :? "

man: "sinds het groen, lichtgevend en in een veel te grote spuit word gegeven"

(ik ben van België, hier is drug illegaal)
Jepske
"w...w..wat doe je???"
"Ik geef je een prik zodat je een
alië.... i-ik bedoel zodat je geen
aliën word..."
Essel
Dokter; "tsja, deze vrouw is wel zo onweerstaanbaar, dat ik geen betere smoes kan verzinnen dan een nieuw heersend griepvirus"
Bhakti
Zo, het wordt tijd dat jij veranderd in Shrek.

Nou, bedoel je soms Fiona?

Maakt niets uit als je maar groen wordt.
Voske
"*Bevestiging! Had altijd al geweten dat die man van mij vreemd ging. De dokter is veel geiler. Toch?*"
crazycuddle
"Oh mijn god, wat is die spuit GIGANTISCH!"

"This is Texas. EVERYTHING is bigger in Texas."
tessiegril
eehm waar was die prik voor ?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten