Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Het was een fantastisch feest!

Met de uitslag van onze 3e S3N 1 jaar wedstrijd is er een einde gekomen aan het 1 jaar S3N feest. De vlaggetjes en feestbanners zijn offline gehaald.

Voor het S3N team is het een drukke tijd geweest en ik denk dat ik, ook namens het hele S3N Team, kan zeggen dat het een erg geslaagd feest is geweest met de teammeeting, speciale downloads, de S3N kennisquiz, een chat, de wedstrijden en meer feestelijke activiteiten.

Sommige dingen die we gepland hadden zijn niet doorgegaan maar die liggen nu op de plank en zullen de komende weken wel gewoon online komen maar niet meer in het kader van het 1 jarig bestaan.

Aan alle reacties te zien hebben ook onze bezoekers en leden zich uitstekend vermaakt en daar ging het ons eigenlijk om. We hebben weer allerlei nieuwe plannen want S3N blijft zich ontwikkelen en uitbreiden.

Iedereen ontzettend bedankt voor een erg gezellige feestmaand!

Hiki – Patricia – Xelles – Kyta – Zemm – Wim Huiskamp – Snateraar – Lotsofnothing – TenerifeTerreur
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het was een fantastisch feest!

Xelles schreef:Typisch Snateraar, toppie Snateraar. Zolang je volgend jaar er maar/nogsteeds zin in hebt. Kan me namelijk voorstellen dat een jaar lang feest op een gegeven moment ook niet leuk meer is (A)
"Eten we nu ALWEER taart??" :applaus
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie