Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

42 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
ChatMetJet
Snackventer Snackventer
Berichten:
56
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 21:58

Re: Exlusief: De S3N Choc Smoothie

Zo te zien heeft het S3N Team weer een of ander brouwsel in elkaar gezet.

Hoe zijn jullie op het idee gekomen? Ik zie het al voor me als een typisch scenario, 'weten jullie wat? We gaan een smoothie maken! Maar niet met fruit, nee, nee, nee! Met Melk!', 'Oh! Ik heb nog wel wat chocola wat we erin kunnen doen!', 'Hey krijg nou wat, ik heb nog wel wat cacao snippers!'. Zoiets?
Afbeelding
Gebruikersavatar
mercvrivs
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
za 06 feb 2010, 14:16

Re: Exlusief: De S3N Choc Smoothie

ChatMetJet schreef:Zo te zien heeft het S3N Team weer een of ander brouwsel in elkaar gezet.

Hoe zijn jullie op het idee gekomen? Ik zie het al voor me als een typisch scenario, 'weten jullie wat? We gaan een smoothie maken! Maar niet met fruit, nee, nee, nee! Met Melk!', 'Oh! Ik heb nog wel wat chocola wat we erin kunnen doen!', 'Hey krijg nou wat, ik heb nog wel wat cacao snippers!'. Zoiets?
gewoon wat proberen en dan kijken of het lukt,maar das geen garantie dat het dan smaakt!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChatMetJet
Snackventer Snackventer
Berichten:
56
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 21:58

Re: Exlusief: De S3N Choc Smoothie

mercvrivs schreef:
ChatMetJet schreef:Zo te zien heeft het S3N Team weer een of ander brouwsel in elkaar gezet.

Hoe zijn jullie op het idee gekomen? Ik zie het al voor me als een typisch scenario, 'weten jullie wat? We gaan een smoothie maken! Maar niet met fruit, nee, nee, nee! Met Melk!', 'Oh! Ik heb nog wel wat chocola wat we erin kunnen doen!', 'Hey krijg nou wat, ik heb nog wel wat cacao snippers!'. Zoiets?
gewoon wat proberen en dan kijken of het lukt,maar das geen garantie dat het dan smaakt!
Als ik jou hoorde dat het een redelijk tijd kostte om het blender-werk in orde te krijgen zal het allemaal een flinke tijd hebben gekost om zo'n brouwsel in elkaar te zetten! :scared
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Exlusief: De S3N Choc Smoothie

mercvrivs Ik vind jou een beetje humorloos. Of ligt dat aan mij?? Want Ik vind die Smoothie van Lots er zo lekker uitzien. Hey lots ik kom even naar je toe hoor.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie