Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Hiki's 'Sims 3 Nieuws is 1 jaar' speech!

Afbeelding

Precies een jaar geleden typte ik het allereerste berichtje voor Sims 3 Nieuws en het is best wel een beetje vreemd om hier nu te zitten en te zien wat er allemaal zo al gebeurt is in 1 jaar. Van een klein en grappig blogje is S3N uitgegroeid tot een echte serieuse Sims fansite met een goede reputatie en erg veel bezoekers.

Net als bij de Oscar uitreikingen van vannacht kan ik natuurlijk een hele rij mensen gaan bedanken maar dat wordt misschien een beetje saai. Wel wil ik Rosana extra in het zonnetje zetten die in juli 2009 een hele nieuwe site heeft gebouwd en samen met Cheetah onze site ook host. En ik wil natuurlijk alle oud teamleden bedanken die meegewerkt hebben aan wat Sims 3 Nieuws is. En EA (Nederland) verdient toch ook een bedankje voor hun support.

Gisteren hebben we een erg leuke en gezellige team meeting gehad en vrijwel het hele S3N team was daar. Op de teamleden ben ik echt ontzettend trots en elke dag realiseer ik me weer dat we ongelofelijke mazzel hebben met het team wat we nu hebben: ze werken allemaal niet alleen erg hard, zijn goed in wat ze doen, maar zijn ook nog eens erg lieve mensen met een positieve houding die het samenwerken aan S3N gewoon erg leuk maakt.

Maar de groep die ik en het S3N team echt in het zonnetje willen zetten zijn onze bezoekers en forumleden.

Zonder jullie was S3N nooit geworden wat het nu is. Gisteren tijdens de teammeeting was het hele S3N team er het wel over eens dat we gewoon een erg leuke groep (vaste) bezoekers en forumleden hebben die ook een behoorlijk steentje bijdraagt aan het succes van onze site en een ontzettend gezellig forum.

De komende weken hebben we voor jullie wat leuke feestelijkheden gepland: wat er allemaal gaat gebeuren merken jullie allemaal vanzelf. Wij hebben in ieder geval wel zin in een feestje en jullie hopelijk ook!

Hiki - Webmaster Sims 3 Nieuws
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Sims 3 Nieuws is 1 jaar!

Afbeelding

Proficiat met jullie 1 jarig bestaan.
Een super site met gezellige mensen en waar je heel veel informatie krijgt.
Dat jullie nog maar heel veel jaren online mogen blijven
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Hiki's 'Sims 3 Nieuws is 1 jaar' speech!

Gefeliciteerd :woot

Ik vind de site en het forum erg gezellig en niet zo kolossaal als het officiële Sims3 forum.
Iedereen op het forum doet hartstikke gezellig en ik kijk iedere dag wel eventjes naar de Daily finds en het nieuws XD hoeveel huiswerk ik ook heb!

Ik hoop dat jullie allemaal nog lang doorgaan met deze site. Het eerste jaar is altijd het zwaarst :rolleyes.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie