Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

36 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: S3N Team-party foto

Het was erg gezellig, veel besproken, veel plannen gemaakt, veel gegeten: een erg geslaagde dag.

Nana is nu alleen bekaf en iedereen is net naar huis en ze stortte zich meteen op een stoel en viel als een baksteen in slaap.

:woot
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: S3N Team-party foto

Die was gewoon gezellig mee gekomen net als de kinderen van Kyta en nog een meisje die Kyta kent en die graag eens ons wilde ontmoeten omdat ze een vaste bezoekster is. En de moeder van Lots was er ook, dus veel mensen :wink
Afbeelding
Voske
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
di 24 nov 2009, 21:26

Re: S3N Team-party foto

Snateraar,
ik heb het gevoel dat ik je ergens van ken. Van vroeger ofzo. :huh
Maar ik zou niet weten waarvan. :unsure
En hoelanger ik naar die foto kijk, hoe sterker het gevoel komt. Serieus.
ERROR: Het opgevraagde onderschrift is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N Team-party foto

Ik ben blij dat volgens mij iedereen mij wel al herkende :biggrin Sommige gokken naar namen ging soms wel heel erg de verkeerde kant op en daar hebben we dan ook hard om moeten lachen bij Hiki thuis. Jullie hebben het hier toch wel een beetje netjes gehouden mag ik hopen, zo zonder echte toezicht? :laugh
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: S3N Team-party foto

hmmm.. misschien een wild en onhaalbaar idee, maar is het een idee om eens een feest te geven voor iedereen die lid is van het forum?

Een grote zaal/schuur af huren, in het midden van Nederland en misschien wel entree heffen (om de huurkosten te drukken) en verder zou iedereen zelf eten en drinken mee kunnen nemen, dat scheelt ook enorm in de kosten :tongue

Tja, heb wel eens vaker last van hersen(feest)kronkeltjes hehe, zeg het maar als je het niets vindt :wink Of hebben jullie al eens zoiets gedaan?
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: S3N Team-party foto

Zeker een leuk idee, maar organisatorisch erg lastig (en duur).

Misschien iets voor als we 2 jaar bestaan? Dit jaar zal het er niet meer van komen, we hebben wel de komende weken leuke dingen voor jullie in de planning staan. Dus een feest heb je zeker, maar dan niet in een grote schuur :wink
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie