Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Welkom op de nieuwe server!

Dag SN'ers,

Simsnieuws is verhuist. Wij staan nu op een nieuwe server. Hopelijk is deze stabieler en misschien nog wel sneller ook dan de oude server. Zoals wel kan gebeuren bij verhuizingen zou het kunnen zijn dat er hier een daar een foutje of een probleem optreedt in de website. Mocht je iets vreemds tegenkomen, dan horen we daar graag van. Ook als je vind dat bepaalde dingen op de website traag (of juist sneller) zijn dan horen we dat graag, zodat we daar naar kunnen kijken :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Welkom op de nieuwe server!

Jullie zijn vrij scherp :-) Dat was inderdaad de bedoeling en alles was werkend op de test server voor de verhuizing. Echter, er waren performance problemen vooroorzaakt door deze integratie en heb enige dagen geprobereerd dit op te lossen, maar tevergeefs. Daarop is besloten dit iets uit te stellen en dit probleem eerst op te lossen, de verhuizing kon namelijk niet veel langer uitgesteld worden ;)

Dus ik ga hier opnieuw naar kijken en hoop dat later alsnog in te kunnen voeren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Welkom op de nieuwe server!

sims3 showtime schreef:Hoi als ik met mijn mobiel op de sit wil krijg ik steeds de melding dat Julie de server aan verhuizen zijn
Dit ligt aan de DNS-cache van je mobiel. Op een telefoon valt er meestal weinig te doen, behalve wachten. Het kan tot 24 uur zijn voordat dit verdwijnt en je wel naar de goede website gestuurd wordt.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie