Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

36 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: SN vernieuwd, nu en in de komende maanden

Er zijn er al een heeeelee boel tot nu toe. Er komen binnenkort misschien nieuwe bij. SN wordt ook geupdate binnenkort. Je kunt een menu uitklappen en daar in staan avatars voor bijna iedere uitbreiding. Jaargetijden, Studententijd en Exotisch Eiland komen nog !
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SN vernieuwd, nu en in de komende maanden

Klinkt allemaal erg leuk en spannend! Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat worden. Doet me denken aan de oude tijden dat ik zelf ook nog wist hoe een website te maken en dergelijke. Leuk om te doen maar niet altijd eenvoudig. Veel succes jullie! Ik ben ervan overtuigd dat jullie er weer met een geweldige formule zullen komen :)
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: SN vernieuwd, nu en in de komende maanden

AnsjJ2 schreef:Toen de site ging verhuizen van Host heeft Lex geprobeerd om de gebruikers te intergreren. Jammer genoeg werkt dit nog niet volledig, laten we maar zeggen snel genoeg, we gaan het tegen de tijd met het 'nieuwe' sn weer proberen :)
Klopt, alles werkte en het zag er goed uit. Maar bij de laatste tests bleek de snelheid van de website hierdoor niet goed genoeg meer. Een laadtijd van 2x zo lang in sommige gevallen is niet handig en daar kon ik niet veel aan verbeteren.

Staat nog wel steeds hoog op het lijstje voor de nieuwe website, maar het moet op een andere manier gedaan worden. Helaas :(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie