Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

45 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote S3N 1 jaar topic

Afbeelding

S3N 1 jaar: chat met het Sims 3 Nieuws team

Op maandag 8 Maart bestaat S3N 1 jaar en daarom organiseren we weer een chat en wel op Maandag 8 maart van 19.00 tot 21.00 uur. Onze vorige chat over Wereldavonturen was erg geslaagd en we hopen dat het deze keer weer net zo een succes wordt.

Als het goed is zal het hele S3N team aanwezig zijn en jullie vragen beantwoorden, jullie kunnen ons natuurlijk ook vertellen wat je van onze site vind. Opbouwende kritiek is meer dan welkom: we zijn er immers voor jullie!

Andere vragen stellen of gewoon eens met andere bezoekers babbelen kan natuurlijk ook. We hopen dat jij er ook bij bent en het weer net zo gezellig wordt als onze vorige chat.

Tijdens de chat maken we ook bekend wat we nog meer gaan doen voor de 1e verjaardag van S3N maar we zullen niet alles verraden. Wel zullen we vertellen welke fantastische prijzen je kunt gaan winnen met de wedstrijd die we gaan organiseren.

Op de avond van de chat zal er een link naar de chat op onze homepage worden gezet: daar kan je dan inloggen en meteen meepraten!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Het grote S3N 1 jaar topic

Sterren schreef:Ik voel me heel dom :blush maar wat is een chat?
Een chat is zoiets als 1 grote ruimte waar iedereen tegelijk aanwezig is en mag praten. Eigenlijk een forum, maar dan zitten alle forumleden in 1 dezelfde 'kamer' en praten direct met elkaar door middel van het typen van berichten, maar je hoeft niet telkens naar een volgend topic te bladeren om daar een nieuw bericht te plaatsen. Gezellig direct met elkaar praten dus :smile
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Het grote S3N 1 jaar topic

Ik hoop het ook, anders krijg ik flink op mijn donder van Hiki :lol

Dit keer hebben we dezelfde manier gekozen als waar we vorige keer als 2e 'keus' op uit kwamen en wat wel goed werkte. Ik heb alleen nog een paar kleine aanpassingen gedaan zodat het wat makkelijker wordt om te bereiken. Dus het komt helemaal goed maandag :thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Het grote S3N 1 jaar topic

Dit is wel weer leuk. De vorige keer zat er al klaar voor. Tot dat ik ziek werd. Je weet wel, die stomme mexicaanse griep. Daardoor kon ik niet komen. Maar deze keer zal ik er zijn. Ik heb nou een laptop en die kan zeker op mijn bed! :lol
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie