Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

98 berichten • Pagina 5 van 5

Vogelzang
Snackventer Snackventer
Berichten:
68
Lid geworden op:
do 03 mar 2011, 19:00

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

Ik heb net op sims.mixei.ru en simprogams.com gelezen dat EA gaat stoppen met de boxen in de winkel te verkopen. Binnenkort kan je ze dus alleen nog maar via origin kopen. Hopelijk maken ze de sims 3 nog wel af met boxarts, want ik ben er tenslotte wel aan begonnen en dan lijkt het net alsof je collectie niet compleet is. Mocht EA dit lezen: WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG?!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

Vogelzang schreef:Ik heb net op sims.mixei.ru en simprogams.com gelezen dat EA gaat stoppen met de boxen in de winkel te verkopen. Binnenkort kan je ze dus alleen nog maar via origin kopen. Hopelijk maken ze de sims 3 nog wel af met boxarts, want ik ben er tenslotte wel aan begonnen en dan lijkt het net alsof je collectie niet compleet is. Mocht EA dit lezen: WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG?!
Zolang EA hier zelf niks over naar buiten brengt is het een gerucht. :)
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

astebest schreef:ik weet niet waar in het forum ik dit neer moest zetten en of jullie het al wisten maar er zijn verborgen karaktereigenschappen.
Pyromaan - steek dingen om je heen in brand (waarschijnlijk door kind te maken met brandweer)
Imuun tegen vuur - Je Sim kan niet door vuur gekwetst worden
Netjes - Je Sim zal geen rotzooi maken
Dief - Je kunt overal naartoe sluipen(waarschijnlijk als de vader/moeder meesterdief is)
Dievenvanger - Je kunt Dieven aanhouden (waarschijnlijk met een van de ouders nivau 10 is met ordehandhaving)
Saluteren - Je Sim kan saluteren (een van de ouders is astronaut of mischien iets lager)
Pizza liefhebber - Je Sim is zo gek op pizza dat hij meer punten krijgt als hij pizza eet.
Rocker - Je Sim ziet zichzelf als een rockster (als een van de ouders een rokster is)
Ik heb ooit een sim gehad die zichzelf in brand kon steken! Hij is er wel aan doodgegaan :sweatdrop
Hij was de zoon van een sim met niveau 10 in de ordehandhaving. Zijn mama was de partner.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

Ik keek net in de sims store en vond wat gratis meubels. Nou weet ik niet of ik dit op het verkeerde forum plaats maar ik denk dat veel mensen het wel leuk vinden om te hebben :)

nieuwe oogst set:
http://store.thesims3.com/setsProductDe ... ryId=12203

herfstvruchten:
http://store.thesims3.com/setsProductDe ... ryId=12203

en hier is de pagina waar ik ze op vond. Er zijn nog ene paar andere sets die gratis zijn maar die ga ik niet allemaal apart linken :)
http://store.thesims3.com/setsProductLi ... ryId=12858

Nogmaals sorry als ze verkeerd staan, ik wil alleen maar helpen! :D


Edit: V Ok maar als iemand ze niet heeft kan hij ze altijd nog hier vinden ;)

Laatst gewijzigd door Lestis op zo 22 sep 2013, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie