Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

98 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

franniewee schreef:je hebt ze een keer ontmoet Zemm?
@ Hiki: ruim 5000 downloads voor de serie badpakken en 300 voor de tuniek, dat is wel een flinke slok op een borrel. Ik denk dat deze site m.n. bestaansrecht heeft voor de nieuwtjes en veel minder gericht is op downloads. Niet perse verkeerd of zo, maar de verwachtingen van mensen is denk ik eerder op zoek te gaan bij andere sites voor downloads. Nog een ander puntje: hier is alleen plaats voor downloads op vrijdag of zijn er plannen om dat uit te breiden? Dit zijn alleen maar wat overpeinzels, dus hopelijk voel je je niet aangevallen of zo.
Kyta is degene die alle Downloads enzo regelt, uiteraard in overleg met het de rest van het team. Maar daar heb je al contact mee dus zij is de aangewezen persoon om hierop wat te zeggen.

Ik ben slecht de webmaster :knuffel
Afbeelding
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

Ik heb net een nieuwe nieuwsbrief ontvangen van EA onder de titel "'Feest lekker door in 2011''. Er staan vooral nieuwtjes in voer Sim 3 Buitenleven en Middeleeuwen. Er staat een foutje in, de berichten over middeleeuwen staan onder het kopje Sims 3 buitenleven komt eraan.' Dat testje stata overigens ook op een andere plek in de nieuwsbrief bij het spel waar het thuis hoort.
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Menno434
Snackventer Snackventer
Berichten:
60
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 11:28

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

Kelvin schreef:Ik heb net een nieuwe nieuwsbrief ontvangen van EA onder de titel "'Feest lekker door in 2011''. Er staan vooral nieuwtjes in voer Sim 3 Buitenleven en Middeleeuwen. Er staat een foutje in, de berichten over middeleeuwen staan onder het kopje Sims 3 buitenleven komt eraan.' Dat testje stata overigens ook op een andere plek in de nieuwsbrief bij het spel waar het thuis hoort.
Kleinigheidje hou je altijd, nietwaar Meneer Kelvin Voskuyl? :lol
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

Ik heb op een andere site gelezen dat in Amerika iemand in een winkel hoorde zeggen dat er een uitbreiding zal komen die te maken heeft met zeën en Oceanen. Dit is de link: Simview-geruchten over de volgende uitbreiding. Dat was een nieuwsje van 30 januari dit jaar.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

Nieuw Nieuws. Van een andere site. De volgende uitbreiding is bekend. Er waren gerugten bij de preview van Sims Middeleeuwen over een nieuwe uitbreidingspakket Generations genaamd. Hiet is het bericht:
Artikel simview over nieuwe uitbreiding.
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

simmertje1981 schreef:Nieuw Nieuws. Van een andere site. De volgende uitbreiding is bekend. Er waren gerugten bij de preview van Sims Middeleeuwen over een nieuwe uitbreidingspakket Generations genaamd. Hiet is het bericht:
Artikel simview over nieuwe uitbreiding.
Hiki heeft dit een paar dagen geleden al gemeld:
http://www.simsnieuws.nl/2011/02/23/nie ... de-sims-3/

Toch bedankt voor de tip :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

Ik had er twee eentje over zeeën en Oceanen en een over generations. Die laatste heeft hiki dan geplaats, maar die ik meldde was een uitgebreidere versei.
Levensweg is namelijk een vertaling van Generations, vandaar de verwarring waarschijnlijk.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie