Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

98 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

Als S3N proberen we jullie het allerlaatste nieuws over Sims 3 te brengen en dat lukt ons goed want onze site is altijd uptodate.

Maar we zien niet alles en dus kun je in dit topic jouw nieuwtjes kwijt over Sims 3, EA of gerelateerde zaken.

Wees niet bang het te melden, ook al denk je 'dit is misschien helemaal niet interessant', want er is altijd wel iemand die denkt: 'he wat een leuk nieuwtje'.

Links naar andere sites enzo zijn uiteraard toegestaan.

En je nieuwtje komt dan ook op onze homepage te staan uiteraard met jouw naam erbij.
Afbeelding
Gebruikersavatar
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
422
Lid geworden op:
ma 21 dec 2009, 16:30

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

ik weet niet waar in het forum ik dit neer moest zetten en of jullie het al wisten maar er zijn verborgen karaktereigenschappen.
Pyromaan - steek dingen om je heen in brand (waarschijnlijk door kind te maken met brandweer)
Imuun tegen vuur - Je Sim kan niet door vuur gekwetst worden
Netjes - Je Sim zal geen rotzooi maken
Dief - Je kunt overal naartoe sluipen(waarschijnlijk als de vader/moeder meesterdief is)
Dievenvanger - Je kunt Dieven aanhouden (waarschijnlijk met een van de ouders nivau 10 is met ordehandhaving)
Saluteren - Je Sim kan saluteren (een van de ouders is astronaut of mischien iets lager)
Pizza liefhebber - Je Sim is zo gek op pizza dat hij meer punten krijgt als hij pizza eet.
Rocker - Je Sim ziet zichzelf als een rockster (als een van de ouders een rokster is)
Gebruikersavatar
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
422
Lid geworden op:
ma 21 dec 2009, 16:30

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

ik kwam er achter toen ik astronaut was en mijn kind ineens kon salueren. volgens mij zijn er ook nog eigenschappen voor wereldavonturen bijv eten met stokjes (weet niet zeker)
en je kunt ze ook downloaden als mods maar zo gewoon in game is mooier.
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

ik heb een keer zo'n filmpje gezien over die
pyromaan, als je met een brandweer een kind
krijgt krijgt die inderdaad die eigenschap. en
als dat kind dan tiener word word ie vuurbestendig.
(heb ik nog nooit gehad maar ik kan het nu ook niet
uitproberen want sims doet het niet)
:thumbdn :thumbdn :thumbdn
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

Alleen als er brand is en ze komen kun je interacties met ze uitvoeren, maar dan wel als de brand geblust is. Ik ben de pyromaan eigenschap jammer genoeg nog niet tegengekomen :sad
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Tamaralalala
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
318
Lid geworden op:
zo 27 dec 2009, 12:32

Re: Deel je nieuwtjes over Sims 3 met iedereen!

simcooper schreef:kijk naar zijn naam en ga naar zijn huis word snel verliefd met hem niet echt tuurlijk en krijg kinderen
Ja, of je kunt, als je brand hebt de brandweer met testingcheatsenabled true ook bij je gezin voegen, toch?
I will always tell you the truth.
Alice Cullen, Twilight, Chapter 20, p.412

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie