Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

25 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Nieuwe hulp Moderators

S3N is de laatste tijd erg gegroeid en zeker ook het forum. We zijn in een wat rustig vaarwater beland nu en dus mooi even de tijd om te zien waar we als S3N Team hulp bij nodig hebben.

Een van de dingen is het runnen van het forum en daarom hebben we LotsofNothing en Snateraar gevraagd om Hulp Moderators te worden en als het goed is zijn ze dat nu ook officieel.

Allebei hebben ze al bewezen lekker veel van de Sims te weten en ook leuk en gezellig met iedereen om te gaan op het forum: vandaar dat we ze gevraagd hebben.

Ze hebben nu een soort proeftijd en we zijn er zeker van dat ze die met vlag en rimpel doorstaan: dan worden ze 'echte' moderators en komen ook bij het 'echte' S3N team als volledige leden en gaan meedenken en mee beslissen over de toekomt van onze site.

Ik hoop dat ze een beetje lol hebben als Hulp Moderators en dat ze het forum lekker (en een beetje streng) in de gaten houden en nog gezelliger maken dan dat het al is.

Welkom dus! :thumbsup en laat je niet gek maken :laugh
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Nieuwe hulp Moderators

AKelvin Ik heb er nog geen een gezien dus dan zal het wel niet zo zijn :laugh Zo stiekem zijn we ook weer niet.

In ieder geval welkom allebei en nog veel plezier.
En vergeet er vooral niet van te genieten maar dat deden jullie denk ik al? :wink
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Nieuwe hulp Moderators

Kan je hulpmoderators weer oranje of een ander kleur maken Hiki? Want nu lijk het net of ze normale moderators zijn
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Nieuwe hulp Moderators

Xelles schreef:*Maakt een RP dorp forumdeel aan voor dorpsgekken en promoveert Simsfreak tot burgemeester*

:flapper
Jammer genoeg bestaat he tniet echt.
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Nieuwe hulp Moderators

kyta1702 schreef::woot .. twee hulpmoderaters.. heb ik weer gemist hoor.. nee hoor.. :lol

Welkom allebei .. :thumbsup
Hebben jullie wel eens eerder Hulpmoderators gehad?
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Nieuwe hulp Moderators

Xelles schreef:Als je leest is dat niet het geval Kelvin... Of we moeten ze heel goed verstopt hebben toen, maar nee... :rolleyes
Zou je de hulpmoderators overigens een ander kleurtje kunnen geven?
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht

Weergave- en sorteeropties

Gesloten