Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

52 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Vragen Gamescom: Bovennatuurlijk, Jaargetijden en Simcity

Afbeelding

Volgende week begint Gamescom in Keulen, voor SimsNieuws zal ik daarbij zijn en zal ik de mogelijkheid hebben om meer informatie te verzamelen over De Sims 3: Bovennatuurlijk, De Sims 3: Jaargetijden en SimCity. Hoe kan ik nou beter deze informatie nou beter verzamelen dan op basis van de vragen van onze nieuwsgierige leden?!

Daarom is dit topic bedoeld voor jouw vragen over één van deze drie spellen! Je hebt iets minder dan een week de tijd, tot 16 augustus 12:00 uur om precies te zijn, om jouw vragen in te sturen, want vrijdag 17 augustus is het al zo ver!
Afbeelding
Robyloby
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
do 21 jun 2012, 16:55

Re: Vragen Gamescom: Bovennatuurlijk, Jaargetijden en Simcit

hiki schreef:
Robyloby schreef:Kun je weer het weer beheersen zoals in de Sims 2? (met zo'n machine)
Ja er is een weermachinem met een heel ingewikkelde naam, het 4e plaatje uit het chat verslag over Jaargetijden:

http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=187&t=10332
Dankje! Echt heel erg fijn zo'n machi e als je bv verhalen maakt of bv sneeuw gewoon leuk vindt (of juist niet :P!
Vogelzang
Snackventer Snackventer
Berichten:
68
Lid geworden op:
do 03 mar 2011, 19:00

Re: Vragen Gamescom: Bovennatuurlijk, Jaargetijden en Simcit

De sims 3 jaargetijden:
1. Is de zee in de winter dichtgevroren, zo ja, kan je er dan op schaatsen/lopen.
2. Waarom hebben jullie alleen voetbal erbij gedaan, en niet nog meer sporten zoals basketbal, hockey, etc.
3. Komen er sjaals in de game? Zo nee, waarom niet! (dat hoort er toch bij!)
4. Komen er in deze uitbreiding pretparken, dierentuinen en circussen?, komen die, of helemaal niet?
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Vragen Gamescom: Bovennatuurlijk, Jaargetijden en Simcit

Vogelzang schreef:De sims 3 jaargetijden:
1. Is de zee in de winter dichtgevroren, zo ja, kan je er dan op schaatsen/lopen.
2. Waarom hebben jullie alleen voetbal erbij gedaan, en niet nog meer sporten zoals basketbal, hockey, etc.
3. Komen er sjaals in de game? Zo nee, waarom niet! (dat hoort er toch bij!)
4. Komen er in deze uitbreiding pretparken, dierentuinen en circussen?, komen die, of helemaal niet?
Er komen sjaals, lees maar eens door wat er hier op SN allemaal al is verschenen...
Legendardisch
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
wo 11 nov 2009, 07:51

Re: Vragen Gamescom: Bovennatuurlijk, Jaargetijden en Simcit

SimCity
Wat voor een impact heeft SimCity op communitys zoals Simtropolis? Dan bedoel ik de modders.
Komt er een tool waarmee ik gebouwen kan maken, om ze dan ook online te zetten.
Worden modders geaprecieerd.
Hoe veel customizatie is er?
Zijn er dingen zoals smog en mistigheid? Dingen die het verkeer en de stad beinvloeden.
Hoe visueel aantrekelijk word het? Kunnen we nu zien dat een gebouw bijv uit alluminium bestaat door middel van reflecties?
Wat is het hoogste gebouw dat jullie gemaakt hebben?
Zijn er weer invloeden zoals europa, amerika en azie enzo kwa bouwsteilen.
Zoja, kan ik kiezen welke ik wil?

Sims Jaargetijden
Valt regen het hele jaar door?
Kun je in een meer zwemmen?
Bliksem.. Brengt dat schade met zich mee?
Kan bliksem in bomen slaan?
Heb je bliksem afleiders?
Zoals de sims 2, vallen er blaatjes van de boom en in de winter is ie kaal. Gebeurt dat nu ook.
Valt sneeuw nou ook op de daken van de appartementen torens in bridgeport? Is het dan bijna zoiets als NYC in de winter?
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Vragen Gamescom: Bovennatuurlijk, Jaargetijden en Simcit

Kun je zelf de seizoenen bepalen? Zoals je in de Sims 2 in het buurtoverzicht (wat nu Stad bewerken is) kiezen welk seizoen wanneer is? Of als je een nieuwe familie start/seizoenen net hebt geïnstalleerd en je dan met je familie speelt, krijg je dan automatisch een seizoen wat je altijd krijgt als je met een nieuwe save begint?
Is bliksem een nieuwe doodsoorzaak of staat dat gelijk aan elektriciteit? Zoja, is bevriezen dan de nieuwe doodsoorzaak?
En kun je ook als je in de zomer naar het strand gaat zonnebrand smeren zodat je niet/minder snel verbrand? Zit er in de game ook een parasol waar als je onder gaat zitten je beschermt bent voor de zon?
Kunnen je kinderen/volwassene vrij krijgen van school/werk als er teveel sneeuw is gevallen?

Edit: Oh oké, dan heb ik die info dus overgeslagen. :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Mier op vr 10 aug 2012, 14:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Vragen Gamescom: Bovennatuurlijk, Jaargetijden en Simcit

Mier schreef:Kun je zelf de seizoenen bepalen? Zoals je in de Sims 2 in het buurtoverzicht (wat nu Stad bewerken is) kiezen welk seizoen wanneer is? Of als je een nieuwe familie start/seizoenen net hebt geïnstalleerd en je dan met je familie speelt, krijg je dan automatisch een seizoen wat je altijd krijgt als je met een nieuwe save begint?
Je kunt de jaargetijden aanpassen bij instellingen, hoe lang ze duren, in welke volgorde en wat je allemaal weg wilt laten. :)

En je kunt ook sneeuwvrij krijgen.
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Vragen Gamescom: Bovennatuurlijk, Jaargetijden en Simcit

@Legendarisch
Je kunt in elk water zwemmen, behalve als het op een kavel is
En in de herfst vallen de blaadjes volgens mij wel van de bomen, dat kun je in de trailer wel zien. In de winter zijn de bomen wel kaal, of er ligt sneeuw overheen :sweatdrop

@ grijzesimser
Je word weer normaal na een tijdje, maar er zijn ook manieren om een sim definitief zombie te maken :D

Weergave- en sorteeropties

Gesloten